کد خبر : 24398

تبعید سید جلال حسینی به نیمکت پرسپولیس؟

تبعید سید جلال حسینی به نیمکت پرسپولیس؟

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس درصدد است تا در رقابت‌های لیگ برتر از زوج شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان استفاده کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی قرار است اواخر مرداد ماه آغاز شود که هنوز سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ دقیق شروع این رقابت‌ها را اعلام نکرده است، اما تیم‌ها و به خصوص پرسپولیس تمرینات شان را پشت سر می‌گذارند تا آماده شروع بازی‌ها شوند. پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان ایران در این مسابقات حاضر می‌شود.

پرسپولیس در چند سال گذشته با هدایت برانکو ایوانکوویچ و حضور بازیکنانی از جمله سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، محمد نادری، مهدی شیری، محمد انصاری و ... خط دفاعی خوبی تشکیل داده بود و حالا در این فصل محمد حسین کنعانی زادگان نیز به این جمع اضافه شده است، اما به جای برانکو، کالدرون روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد و همچنین شایان مصلح نیز دیگر در این تیم حضور ندارد.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت درصدد است تا در رقابت‌های لیگ برتر از زوج شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان استفاده کند و با این وجود سید جلال حسینی که کاپیتان اصلی این تیم محسوب می‌شود، به نیمکت ذخیره‌ها تبعید خواهد شد. در فوتبال درون تیمی که کالدرون در تمرینات انجام می‌دهد و بازیکنان اصلی و ذخیره را به ۲ گروه تقسیم می‌کند، سید جلال در بین ذخیره‌ها حضور دارد و شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان، زوج خط دفاعی تیم اصلی کالدرون را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، محمد حسینی و ... در لیگ نوزدهم ارکان دفاعی پرسپولیس هستند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها