کد خبر : 24384

جواب دندان شکن یک کاربر به مازیار ناظمی (عکس)

جواب دندان شکن یک کاربر به مازیار ناظمی (عکس)

توئیت‌های جنجالی سخنگوی وزارت ورزش بالاخره با واکنش کاربران سرخآبی‌های تهران روبرو شد تا این ماجرا همچون یک بمب خبری در فضای مجازی منفجر شود.

به گزارش ورزش 11 - مازیار ناظمی که یکی از فعال‌ترین افراد حاضر در وزارت ورزش، در فضای مجازی است و دائماً در شبکۀ اجتماعی توئیتر فعالیت دارد، روز گذشته با قراردادن توئیت خود مبنی بر چرایی عدم پخش بازی فینال جوانان تیم ملی ایران، با واکنش کنایه آمیز یکی از هواداران پرسپولیس روبرو شد تا این ماجرا تبدیل به ترندترین اتفاق ممکن در فضای مجازی شود.

مازیار ناظمی مطابق تصویر زیر مدعی شده بود که به دلیل تحریم‌ها، شبکۀ پخش کننده، به ایران پخش زنده این بازی را نمی‌دهد که در پاسخ به این توئیت او، یکی از کاربران پرسپولیسی توئیتر، به کنایه اذعان داشت: به شرکت آمریکایی اعلام می‌کردید این پخش زنده برای استقلال تهران است، تا آنها به شما سریعاً پخش زنده را بدهند و مشکل پخش زنده حل شود!

توئیت مازیار ناظمی
توئیت مازیار ناظمی

این کنایۀ این کاربر در پاسخ به حمایت‌های وزارت ورزش و تهیۀ ارز مدنظر باشگاه در فضای نقل و انتقالات تابستانی بود که با وجود تحریم‌ها توانسته بود استقلال را پوشش دهد و از تیغ کشندۀ محرومیت پروپییچ در فیفا، رهایشان کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها