کد خبر : 24327

پرسپولیس باز هم مصدوم داد

پرسپولیس باز هم مصدوم داد

2 مرتضی تبریزی مرتضی تبریزی اختصاصی | در حالی که آندره‌آ استراماچونی شدیداً بر روی در اختیار داشتن تمامی قوای خود حساسیتی ویژه به خرج می‌داد، متوجه اتفاقی بد شد. ورزش 11 - مرتضی تبریزی ستارۀ باشگاه استقلال که در اواخر فصل گذشته آمادگی خود را به دست آورده بود، روز گذشته در دقایق پایانی تمرینات آبی‌ها، دچار مصدومیتی عضلانی شد و تمرینات تیمش را ترک کرد تا استراماچونی شدیداً نگران وضعیت وی در آستانۀ آغاز لیگ برتر شود. مرتضی تبریزی مرتضی تبریزی هم اکنون کادر پزشکی استقلال با خارج کردن او از بطن تمرینات آبی‌ها، اعلام داشته است که به طور دقیق وضعیت این بازیکن مشخص نیست، اما احتمالا او ابتدای فصل را از دست خواهد داد و فعلاً با تیم نخواهد توانست تمرین کند.

به گزارش ورزش 11 - در حالی که باشگاه پرسپولیس همچنان نگران وضعیت ترکیب اصلی خود در فصل پیش‌رو است، از اردوی این تیم به صورت رسمی خبر می‌رسد که کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت از تمرینات گروهی جدا شده و موقتاً زیر نظر پزشکان باشگاه کار خود را دنبال می‌کند.

بر اساس اعلام رسمی کادر پزشکی سرخپوشان، کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت، به صورت قطعی، دو هفتۀ نخست رقابت‌های لیگ برتر را از دست خواهد داد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها