کد خبر : 24166

کالدرون پست جدید لژیونر تازه بازگشته پرسپولیس را مشخص کرد

کالدرون پست جدید لژیونر تازه بازگشته پرسپولیس را مشخص کرد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش هنوز فرصت برای آماده سازی خود را دارد.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تمیش مقابل نیروی زمینی تهران در مسابقات جام شهدا اظهار کرد: به تیم مقابل تبریک می‌گویم چون فوتبال بازی کردند و کیفیت خوبی داشتند. کار آن‌ها به نفع فوتبال ایران است.

ما طبق روال عادی خود بازی می‌کنیم. با دو تیم دیگر بازی می‌کنیم و تا شروع لیگ برتر با همین روند ادامه می‌دهیم. از روحیه تیم راضی هستم  و در این بازی مسائلی که در تمرینات گفته شده بود انجام شد. به تیم خودم هم به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: من هنوز تاریخ شروع لیگ برتر را نمی‌دانم ولی زمانی که تا شروع لیگ برتر برای ما وجود دارد بسیار مفید است. با توجه به بازی‌هایی که در استانبول لغو شد و بازیکنانی که قرار است اضافه شوند، این تعطیلات فرصت خوبی برای آماده سازی به ما می‌دهد.

کالدرون افزود: بازیکنان در این بازی فرق داشتند. در بازی قبل بازیکنان جوان‌تری حضور داشتند و امروز بازیکنان باتجربه‌ای بازی کردند. من وحید امیری را برای حمله می‌خواهم چون او می‌تواند گل بزند.

او درباره تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته گفت: در بخش‌هایی که کارهای تاکتیکی انجام می‌شود، تمرین بسته است و غیر از آن تمرین باز است. ما برای بازی‌های پیش روی باید تاکتیک‌های مورد نظر را گوشزد کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور رضا اسدی در پرسپولیس گفت: درباره این مساله چیزی نمی‌دانم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها