کد خبر : 24143

گلزنی آقای حاشیه برای پرسپولیس

گلزنی آقای حاشیه برای پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رده بندی جام شهدا مقابل نیروی زمینی به پیروزی ۴ بر صفر رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در چارچوب دیدار رده بندی جام شهدا، تیم‌های پرسپولیس تهران و نیروی زمینی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان گابریل کالدرون به پیروزی ۴ بر صفر رسیدند. فرشاد احمدزاده، علی علیپور، مهدی ترابی و امیر روستایی گلزنان تیم سرخپوش بوند.

احمدزاده که پس از درخشش در پرسپولیس، راهی لیگ لهستان شد، پس از یک سال بار دیگر به ایران بازگشت و شاگرد کالدرون شد. او رو در روی سایپا هم بازی کرد، اما مقابل نیروی زمینی نخستین گل خود را به ثمر رساند تا در دومین بازی اش موفق به گلزنی شود. او که سابقه حضور در تراکتورسازی تبریز را هم دارد، یکی از مهره‌های با تجربه تیم کالدرون محسوب می‌شود و باید دید در لیگ نوزدهم، لیگ قهرمانان و ... چه عملکردی خواهد داشت.

همچنین امیر روستایی که پس از درخشش در پیکان به پرسپولیس پیوست و عضو تیم ملی امید است، در دقیقه ۸۴ گل چهارم تیمش را زد. او در مقابل سایپا هم بازی کرد، اما موفق به گلزنی نشده بود.

امید عالیشاه، هافبک پرسپولیس که در دومین بازی خود در جام شهدا با تصمیم کالدرون در پست هافبک دفاعی بازی کرد، در اواخر نیمه اول روی خطای خشن بازیکن نیروی زمینی مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.

البته هنوز کادرپزشکی سرخپوشان نظری درباره مصدومیت عالیشاه نداده و باید دید پس از بازی آن‌ها چه تصمیمی خواهند گرفت و شرایط او برای ادامه حضور در پرسپولیس چه خواهد شد. گفته می‌شود او یا محسن ربیع خواه گزینه‌های اصلی کالدرون برای خارج شدن از لیست هستند و باید دید سرمربی آرژانتینی در پایان چه تصمیمی خواهد گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها