کد خبر : 24133

رونمایی کالدرون از چپ مخوف پرسپولیس

رونمایی کالدرون از چپ مخوف پرسپولیس

گابریل کالدرون برای دومین بازی تیمش در جام شهدا بهترین هایش را به ورزشگاه شهرقدس آورده بود و با یک بازی هجومی با 4 گل نیروی زمینی را شکست داد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تیمش را در بازی امروز و از ابتدا با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و علی علیپور به میدان فرستاد.

او در این ترکیب شجاع خلیل زاده را در کنار کنعانی زادگان در دفاع وسط بازی داد در حالی که سیدجلال به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی به میدان برود. در دفاع کنار نادری در چپ و شیری در راست بازی کردند.

در خط هافبک احمدنوراللهی در غیاب کامیابی نیا هافبک دفاعی بود و مهدی ترابی و امید عالیشاه روی دست او و در سمت های چپ و راست او بازی می کردند. وینگر چپ پرسپولیس وحید امیری و وینگر راست این تیم فرشاد احمدزاده بود و در خط حمله هم علی علیپور بازی می کرد.

این ترکیب پرسپولیس یک ترکیب کاملا تهاجمی بود که حتی نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی تیم بیشتر در بازی هجومی تیم شرکت می کرد. در خط دفاعی هم دو مدافع وسط این تیم شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان که هر دو مدافعانی با میل هجومی و بازی ریسکی هستند با کمک دو مدافع کناری، ترکیبی کاملا تهاجمی بودند.

در بازی امروز، اما نکته ای که به چشم می آمد سمت چپ قدرتمند پرسپولیس بود. نادری، ترابی و امیری سه بازیکنی هستند که در سمت چپ بازی می کردند و هر سه نمایشی فوق العاده داشتند. در سمت راست اما شیری، عالیشاه و احمدزاده نمایشی در حد سمت چپ نداشتند. البته که احمدزاده بعد از یک فصل دوری تازه آمده و عالیشاه نیز در ترکیب کالدرون تغییر پست داده است و بیشتر در میانه زمین بازی می کند. با این حال پرسپولیس با این بازیکنان و اضافه شدن مهره هایی چون سیامک نعمتی و بشار رسن می تواند سمت راست تیمش را به قدرت سمت چپ رسانده و متعادل کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها