کد خبر : 24068

شکایت جدید علیه پرسپولیس در فیفا

شکایت جدید علیه پرسپولیس در فیفا

ماریو بودیمیر کروات درصدد است تا از پرسپولیس تهران به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو بودیمیر ۳۳ ساله که سابقه حضور در پرسپولیس تهران را دارد و نتوانست در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد، برای دریافت مطالباتش درصدد است تا از سرخپوشان به فیفا شکایت کند. او که در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم به جمع شاگردان برانکو اضافه شد، پس از ۶ ماه به لوکوموتیو کرواسی پیوست و درصدد است تا از پرسپولیس به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کند تا ما باقی قرارداد ۱۵۰ هزار دلاری اش را دریافت کند.  

او در مدت حضورش در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ با مصدومیت‌های زیادی مواجه شد و در پایان تنها ۲ گل به ثمر رساند تا هواداران و کارشناسان انتقاد زیادی به او کنند، اما سپس به کرواسی بازگشت تا در لیگ کشورش بازی کند.

همانطور که گفته شد، قرارداد بودیمیر برای یک نیم فصل۱۵۰ هزار یورو بود، اما او درصد کمی از قراردادش را گرفت و به کشورش بازگشت و درحال حاضر که مدیران پرسپولیس به او پیام می‌دهند تا توافق کنند، اما مهاجم جنجالی سابق پرسپولیس، جواب مدیران این تیم را نمی‌دهد و درصدد شکایت از سرخپوشان به فیفا است.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید و بیان کرد که بودیمیر برای توافق جواب پیام‌های او را نمی‌دهد و بودیمیر می‌خواهد از باشگاه شکایت کند، اما درصدد هستیم تا با وی توافق کنیم.

در پایان لازم به ذکر است، بودیمیر ۳۱ ساله در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در آخرین بازی لیگ گل زد و سرخپوشان تلاش می‌کنند تا به جای او یک بازیکن خارجی دیگر به خدمت بگیرند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها