کد خبر : 24010

عالیشاه هم برای پرسپولیس خط و نشان کشید

عالیشاه هم برای پرسپولیس خط و نشان کشید

هافبک پرسپولیس مدعی شد در پایان جلسه با مدیرعامل تیم، تا روز یکشنبه وضعیتش مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، امید عالیشاه که دقایقی پیش راهی باشگاه شده بود، در خصوص اینکه با پیشنهاداتی مواجه است و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس به وجود آمده گفت: پیشنهاد برای هر بازیکنی هست و بحث این است که بازیکن قلبش با چه تیمی باشد و بخواهد کجا بازی کند. صحبت‌های خوبی داشتیم و اگر به ما نیاز باشد و بتوانیم کمک کنیم می‌مانم.

عالیشاه درباره پیشنهادش از کره‌جنوبی گفت: از زبان من تا حالا چیزی شنیدید؟ من قبل از این هم گفتم که حرف از پیشنهاد منت گذاشتن است و من انجامش نمی‌دهم. اگر ببینیم می توانم کمک کنم می‌مانم و اگر نه که تصمیم دیگری می گیرم.

وی درباره صحبت های همراه با نارضایتی سروش رفیعی و شایان مصلح بعد از جلسه با ایرج عرب و اینکه او نیز در این جلسه با برخورد مناسبی مواجه نشده گفت: سوالات حاشیه‌ای نکنید. این سوالات هر بازیکنی، باشگاهی و حتی کادرفنی را می تواند زیر سوال ببرد و حاشیه درست کند. این سوالات را برای چه می‌پرسید. من اینجا هستم و در مورد من هر سوالی هست از خودم بپرسید.

عالیشاه در واکنش به اینکه آیا قصد ترک پرسپولیس را دارد گفت: من تا الان مگر داشتم درباره چه چیزی حرف می‌زدم؟ همانطور که گفتم روز یکشنبه تکلیفم با باشگاه مشخص می‌شود.

او درباره اردوی ترکیه و حواشی آن گفت: اردوی بدی نبود و اگر آن دو بازی تدارکاتی انجام می‌شد بهتر بود.

عالیشاه در واکنش به اینکه آیا دلیل شایعه ترکش به خاطر مشکلات مالی و ترافیک در پستش است نیز اینطور پاسخ داد: در این چند سال آیا بحث مالی با باشگاه پرسپولیس داشتم و چنین چیزی از من دیدید؟ من می‌جنگم همانطور که تا به حال جنگیدم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها