کد خبر : 23964

تبعات قرارداد با دروازه بان پرحاشیه با استقلال است

تبعات قرارداد با دروازه بان پرحاشیه با استقلال است

معاون حقوقی باشگاه تراکتور توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده محسن فروزان ارائه داد.

به گزارش میزان، مصطفی کاراندیش درباره آخرین وضعیت پرونده محسن فروزان، اظهار داشت: پرونده هنوز به نتیجه جدیدی نرسیده و منتظر صدور رأی دادسرای عمومی در این خصوص هستیم.

وی در واکنش به این موضوع که «گفته می‌شود فروزان مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته است» گفت: او می‌تواند با هر تیمی مذاکره کند و حتی قرارداد ببندد. ما از فروزان شکایت کردیم و منتطر رأی پرونده هستیم، اما اگر هر زمانی رأی به محرومیت این بازیکن صادر شود، تبعاتش برای باشگاه استقلال یا هر باشگاهی خواهد بود که با فروزان قرارداد بسته است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور با اشاره به محکومیت این باشگاه به پرداخت بیش از یک و نیم میلیارد تومان به امیر قلعه‌نویی و سینا عشوری، خاطرنشان کرد: متاسفانه به ما گفته‌اند که برای این پرونده‌ها، هرگونه مکاتبه‌ای ابتدا به سازمان لیگ برود و سپس از طریق سازمان لیگ به آن‌ها منعکس شود. ما پس از صدور حکم کمیته تعیین وضعیت پیگیر شدیم و دیدیم که به دفاعیات ما توجه نشده است.

کاراندیش ادامه داد: متاسفانه ما متوجه شدیم که در گیر و دار اتفاقات رخ داده برای بهاروند و فتاحی، نامه دفاعیه ما به کمیته تعیین وضعیت منعکس نشده و این کمیته هم رأی به محکومیت باشگاه تراکتور داده است. این یک فاجعه بزرگ است، چون نامه ما ثبت اتوماسیون شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها