کد خبر : 23479

چرا استقلال نتوانست بهترین بازیکنش را حفظ کند؟

چرا استقلال نتوانست بهترین بازیکنش را حفظ کند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به دلیل مشکلات مالی و کسری بودجه آیاندا پاتوسی را از دست دادیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص مسائل مختلف در این تیم اظهار داشت: پرونده پروپئیچ روند بسیار طولانی داشت که در نهایت ختم به خیر شد. در این راستا نامه‌های زیادی به فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا) ارسال می کردیم که پشت سر هم رد می‌شد.

او ادامه داد: با کمک فدراسیون فوتبال ایران و مهدی تاج، خطیر را به عنوان نماینده به فیفا فرستادیم تا طی ۱۰ روز با رفت و آمدهایش به نتیجه برسد و خود شخصا بسیار تلاش کردم.

در این رفت و آمد‌ها تلاش‌های ما به کام تیم شهر خودرو شد و آن‌ها هم به کمک رایزنی‌های ما با فیفا پرونده شان در حال پیگیری و حل شدن است.

فتحی در مورد جدایی آیاندا پاتوسی از استقلال عنوان کرد: خروج پاتوسی به دلیل مسائل مالی و کمبود بودجه نتوانستیم این بازیکن را ماندگار کنیم و روی پول بلوکه شده در فیفا حساب باز کردیم، اما در هرصورت شرایط به گونه‌ای بود که پرونده پروپئیچ در اولویت باشگاه قرار گرفت، چون ممکن بود بحران جدیدی پیش رویمان قرار گیرد. این نوید را به هواداران می‌دهم بازیکنی در حد وی پیدا می‌کنیم.

وی در انتها بیان کرد: امیدوارم پول فدراسیون فوتبال که به دلیل مشکلات اقتصادی بلوکه شده است آزاد گردد چرا که بحث ملی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها