کد خبر : 23306

آقای حاشیه کوتاه آمد

آقای حاشیه کوتاه آمد

باشگاه استقلال شدیداً نگران سرنوشت خود در پروندۀ شکایت پروپییچ است.

به گزارش ورزش 11 - باشگاه استقلال با وجود آنکه مدعی شده است که طلب قدیمی پروپییچ را پرداخت کرده و همچنان در انتظار مهختومه اعلام شدن پروندۀ بسیار خطرناک این بازیکن در فیفا است،  هنوز این بازیکن به فیفا اعلام نکرده که طلبش را دریافت کرده تا خطر محرومیتی سنگین گریبان‌گیر آبی‌ها شود.

نصیرزاده کارشناس حقوقی و عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در این باره به سوالات افکار عمومی پاسخ و داد اظهار داشت: تا وکیل پروپیچ چیزی به فیفا اعلام نکند استقلال محروم نمی‌شود؛ اگر چه فیفا برای پرداخت پول بازیکن سابق استقلال مهلتی را تعیین کرده ولی عکس‌العمل فیفا زمانی است که وکیل این بازیکن نامه بنویسد و به فیفا اعلام کند تا آن تاریخ مقرر پول را دریافت نکرده است.

زمانی فیفا پنجره نقل و انتقال یک باشگاه را به خاطر بدهی بازیکن می‌بندند که وکیل آن بازیکن در نامه به فدراسیون جهانی اعلام ناامیدی کند و بگوید پولی پرداخت نشده است. اما تا آنجا که من می‌دانم نماینده باشگاه استقلال در سوئیس پیگیر کار است.

چون مسئولان استقلال با وکیل این بازیکن در ارتباط هستند او نامه‌ای را هنوز به فیفا نداده و همانطور که گفتم تا زمانی که نامه‌ای به فیفا ارسال نشود عکس‌العملی نخواهیم دید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها