کد خبر : 22950

با این خرید جدید جا برای هافبک پرسپولیس تنگ شد

با این خرید جدید جا برای هافبک پرسپولیس تنگ شد

با حضور وحید امیری در پرسپولیس تهران، به احتمال زیاد بشار رسن از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک ۳۱ ساله سابق باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که چند روز پیش قراردادش را باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد و به تهران آمد، با مدیران پرسپولیس به توافق رسید تا بار دیگر پیراهن تیم قهرمان ایران را بر تن کند.

البته این بازیکن پیشنهاداتی از تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان نیز داشت، اما اولویت هافبک تیم ملی، پرسپولیس بود و طبق برنامه‌ای که دارد، قراردادش را تا روز شنبه یا یکشنبه قطعی خواهد کرد.

با حضور این بازیکن و ترافیک در خط هافبک پرسپولیس، به احتمال زیاد بشار رسن از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. هافبک عراقی با سرخپوشان اختلاف مالی دارد احتمالا هافبک سرخپوشان به الاهلی عربستان برود و شاگرد برانکو ایوانکوویچ شود.

لازم به ذکر است مدیران باشگاه درصدد هستند تا با بشار به توافق برسند که کمی بعید به نظر می‌رسد، زیرا ترافیک در خط هافبک پرسپولیس زیاد است. بازیکنانی مانند مهدی ترابی، امید عالیشاه، شایان مصلح، احمدنوراللهی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و ... در این پست می‌توانند بازی کنند.

از سویی دیگر هافبک عراقی امیدوار است در پرسپولیس بماند، اما ابتدا طلب ۴۰ درصدی از قرارداد سال گذشته اش را می‌خواهد تا برای حضور در لیگ نوزدهم قراردادش را قطعی کند که تا این لحظه هنوز اختلاف مدیران باشگاه با مدیر برنامه‌های این بازیکن حل نشده و احتمال اینکه رسن جدا شود زیاد است.

شنیده می‌شود بشار رسن با پیشنهاد خوبی از سوی یک تیم قطری روبرو شده و احتمال دارد به این تیم قطری بپیوندد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها