کد خبر : 22934

شکار یک صحنه کمیاب از سرمربی استقلال (عکس)

شکار یک صحنه کمیاب از سرمربی استقلال (عکس)

سرمربی ایتالیایی این روزها در ترکیه سخت در تلاش برای آماده سازی تیمی است که انتظارات زیادی از آن برای لیگ نوزدهم می رود.

به گزارش ورزش سه، ورود آندره آ استراماچونی به نیمکت رهبری استقلال آن هم بعد از روزهای تلخی که آبی ها با وینفرد شفر باتجربه و کارکشته تجربه کرده بودند باعث شد تا مرد جوان و جذاب ایتالیایی بیشتر از همیشه در تیررس اخبار و نگاه ها قرار بگیرد.

استراماچونی با کارنامه ای هیجان انگیز همچون هدایت اینترمیلان در حالی به عنوان دومین مربی ایتالیایی تاریخ لیگ برتر گام به ایران و استقلال گذاشت که از این تصمیم اهداف بسیار زیادی در سر داشت. وقتی در مصاحبه هاش به این واقعیت اذعان دارد که استقلال یکی از سه تیم بزرگ قاره آسیا محسوب می شود خوب می داند چه کار سخت و دشواری روی دوش دارد.

شاید به همین خاطر هم هست که در چند هفته گذشته کمتر کسی از این مربی جذاب و خوش فکر در تمرینات لبخندی دیده بود، مردی که همواره و تحت هر شرایطی با جدیت خاص در صورت به دنبال القای این واقعیت به شاگردانش است که در کار با کسی شوخی ندارد. اما در همین گیر و دار دیروز در تمرینات استقلال بالاخره لحظه ای کمیاب شکار شد آن هم لبخندهای استراماچونی بود که در کنار دستیارش سباستین لتو با قیافه ای متفاوت گام به زمین چمن گذاشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها