کد خبر : 22877

چرا پاتوسی رفت؟

چرا پاتوسی رفت؟

جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه شرایط مالی برای حفظ پاتوسی نداشتیم، اما بازیکنان جوانی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش ورزش 11 - جواد زرینچه درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در اردوی ترکیه به سر می‌بریم و روز گذشته نیز یک دیدار تدارکاتی برابر تیمی از نیجریه برگزار کردیم. خدا را شکر مصدومی نداریم و تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم.

وی در مورد نگرانی هواداران استقلال بابت عدم تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی تصریح کرد: بازیکنان جوان خوبی داریم. اگر به تاریخ استقلال نگاه کنید، بازیکنان زیادی آمده‌ و رفته‌اند. به لحاظ مالی شرایطی نداشتیم که پاتوسی را حفظ کنیم. با این وجود، جوان‌های خوبی داریم و با حمایت هواداران، همه از نگرانی درمی‌آیند. بچه‌هایی داریم که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعه درگیری بین دو بازیکن در اردوی ترکیه عنوان کرد: هیچ خبری نبود. همیشه کنار بچه‌ها هستیم و به خوابگاه آنها سر می‌زنیم و هیچ درگیری هم به وجود نیامده است.

زرینچه در واکنش به این سؤال که آیا استراماچونی از امکانات کمپ تمرینی استقلال رضایت دارد یا نه، گفت: کمپ ما ایده‌آل نیست، اما بد هم نیست و به قول معروف کارمان را راه می‌اندازد. استراماچونی از شرایط رضایت دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها