کد خبر : 22873

ماجرای رفتن هافبک پرسپولیس به استقلال از کجا داغ شد؟

ماجرای رفتن هافبک پرسپولیس به استقلال از کجا داغ شد؟

روز گذشته هواداران پرسپولیس با استناد به خبری عجیب درباره حضور بشار رسن در استقلال، بار دیگر به مدیران این تیم هجمه وارد کردند.

انتشار یک پست دو نفره از بشار رسن و صفا هادی از سوی مدیربرنامه عراقی این بازیکنان که هدف هر دوی آنها را یک باشگاه معرفی کرده بود، باعث شد تا شایعه انتقال این دو هافبک جوان به استقلال داغ شود.

کانال‌های هواداری نیز بلافاصله با استناد به این موضوع مدعی شدند که علیرغم کاهش درخواست مالی بشار رسن، مدیران پرسپولیس همچنان در مذاکره با این بازیکن تعلل کرده و نمی‌خواهند همچون دیگر بازیکنان با او تمدید کنند.

نکته عجیب اما در ادعا و شایعه شکل گرفته اینجاست که بعد از جدایی طارق همام از استقلال، مقصد جدید این دو هافبک را استقلال معرفی کرده‌اند. موضوعی که کاملا می‌توان آن را رد شده دانست. استقلال اکنون با توجه به جذب کادرفنی خارجی و همچنین انتقال دیاباته به این تیم، به دنبال فراهم آوردن منابع ارزی است. آنها بر این اساس حتی برای تامین منبع لازم برای بازگرداندن پاتوسی نیز به مشکل برخوردند و نتوانستند این ستاره را به تیم خود بیاورند و او آبی‌پوشان را به مقصد بن یاس ترک کرد. موضوع دیگر هم مربوط به شکایت پروپیچ است که آنها هر چه زودتر باید پیش از محرومیت احتمالی اقدام به پرداخت مطالبات این بازیکن کنند.

با این شرایط به نظر می‌رسد موضوع مربوط به حضور بشار رسن در استقلال یک بازارگرمی بزرگ باشد که بخواهند با تحت فشار قرار دادن باشگاه، آنها را ترغیب به پذیرفتن شروط این هافبک عراقی کنند. موضوعی که باشگاه تا این لحظه آن را نپذیرفته و به دنبال این است تا با برنامه ریزی لازم مانع از مشکلات مالی بعدی شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها