کد خبر : 22739

پایان محرومیت جنجالی ترین بازیکن لیگ

پایان محرومیت جنجالی ترین بازیکن لیگ

محرومیت محسن فروزان، دروازه‌بان جنجالی تراکتوری‌ها امروز به پایان رسید، اما مشخص نیست می‌تواند در لیگ برتر به میدان برود یا خیر؟

به گزارش   خبرورزشی ،  پرونده شکایت و شکایت‌کشی فروزان و تراکتور از هم در ماجرای شائبه شرط‌بندی همچنان در دادسرای فرهنگ و رسانه باز است و طبق آخرین اخبار رسیده، قاضی پرونده برای صدور حکم نهایی از تبریزی‌ها خواسته اگر مدارک و مستنداتی علیه فروزان دارند، حداکثر ظرف یک هفته تا اوایل هفته به دست دادگاه برسانند، اما در حالی که این پرونده روال طبیعی خود را در دادسرا طی می‌کند، از فدراسیون فوتبال خبر رسید محسن فروزان مشکلی برای بازی در لیگ برتر نوزدهم ندارد.

بعد از اتفاقاتی که در جریان بازی سپیدرود و تراکتور افتاد و در پی شکایت تبریزی‌ها و واکنش فروزان، کمیته اخلاق این دروازه‌بان را با محرومیت یک‌ماهه –در واقع با تعلیق یک‌ماهه- مواجه کرد، اما حالا که هفته‌هاست آن تعلیق یک ماهه به پایان رسیده، محسن فروزان می‌تواند در لیگ برتر بازی کند چرا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای او محرومیت در نظر نگرفته، دادسرای رسانه هم دستوری مبنی بر محروم بودن او به سازمان لیگ نداده و طبق قانون، زمان دستور موقت کمیته اخلاق در مورد فروزان هم تمام شده است.

یک منبع آگاه با تأیید این موضوع به خبرورزشی گفت: «قانون صراحتاً گفته یک فوتبالیست یا مربی فقط با حکم قطعی از فعالیت نقل و انتقالاتی محروم می‌شود و نمی‌توان کسی را با دستور موقت از نقل و انتقال محروم کرد. در مورد فروزان حکم قطعی صادر نشده و آن دستور موقت و تعلیق یک ماهه فعالیت‌های فروزان هم مدت‌هاست سپری شده است.»

با این حساب محسن فروزان دیگر محروم نیست و در صورتی که برگه فسخ قراردادش را از تراکتورسازی دریافت کند، می‌تواند در لیگ نوزدهم برای تیم دیگری به میدان برود و مانعی برای عقد قرارداد جدید بر سر راهش نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها