کد خبر : 22734

مشکل حقوقی جدید استقلال

مشکل حقوقی جدید استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به بسیج عمومی برای حل مشکل محرومیت در فیفا از باز شدن گره کور پاپیچ این تیم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، پروپییچ مهاجم صربستانی چند فصل گذشته استقلال بعد از این که باشگاه طلب 30 هزار دلاری او را پرداخت نکرد از طریق فیفا وارد عمل شد و توانست مثل تمام خارجی هایی که مطالبات خود را زنده کردند حکم سنگینی علیه باشگاه تهرانی دریافت کند. براساس این حکم کمیته انضباطی فیفا، باشگاه استقلال باید رقمی در حدود 400 هزار دلار به پروپییچ پرداخت می کرد که این پرداختی نهایتا تا 25 تیر باید تسویه می شد در غیر این صورت تبعات سنگینی برای استقلال داشت.

با نزدیک شدن به این ضرب الاجل نگرانی ها پیرامون حل شدن این موضوع به اوج خود رسید. در این بین سعید اکبری مجری بخش "سه کنج" برنامه "سلام صبح بخیر" خبری را به زبان آورد پیرامون این که حکم به مرحله اجرا رسیده و استقلال هم از لیگ قهرمانان آسیا 2019 حذف می شود و در کنار آن با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی، شوک بزرگی را تحمل خواهد کرد.

هنوز دقایقی از اعلام این خبر از مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه نگذشته بود که با تماس های صورت گرفته و تکذیب این اتفاق از سوی سران باشگاه استقلال، تهیه کننده برنامه کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه را روی خط آورد تا آخرین شرایط پیرامون این پرونده را تشریح کند، تماسی که باعث شد تا کامران منزوی محرومیت را هم تکذیب هم تایید کند اما به این موضوع اذعان داشته باشد همه دست به دست هم دادند تا این بحران مدیریت شود.

منزوی با اشاره به این که پروپییج به مساله ای پاپیچ برای باشگاه تبدیل شده است، گفت:«چون اخبار دقیق باید به مردم ارائه شود و با مستندات بیان شود باید به مردم و هواداران عرض کنم که دیشب در جلسه هیات مدیره آقای فتحی گزارشی ارائه داد که به اطلاع شما می رسانم. با اتفاق خوبی که در رسانه ها افتاد خوشبختانه پرونده پروپییچ که باید اسم او را بگذاریم "پاپیچ"! همیت جمعی رقم خورد تا این کار که دیگر بحث باشگاهی ندارد و بحثی ملی است به سرانجام خوبی برسد».

او ادامه داد:« با ورود شخص محترم وزیر ورزش و جوانان همین طور مساعدت های رئیس فدراسیون فوتبال و همکاری های وزارت امورخارجه که واقعا از آنها سپاسگذاریم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و نماینده اعزامی ما به مقر فیفا مذاکرات بسیار مثمرثمری انجام شد تا جایی که منتظریم تا یکی دو روز آینده اخبار خوشی در خصوص این پرونده به گوش طرفداران رسانده شود تا این مساله ملی به خیر و خوشی تمام شود».

نکته جالب این گفتگو به صحبت های پایانی منزوی برمی گشت که در خصوص کذب بودن خبر محرومیت استقلال به خاطر پروپییچ اعتراف کرد این خبر کذب نیست و چون هنوز اتفاق رسمی در راه مختومه کردن این شکایت رقم نخورده همچنان ترس و اضطراب از محرومیت وجود دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها