کد خبر : 22691

پرسپولیس شکارچی چگونه خودش شکار شد؟

پرسپولیس شکارچی چگونه خودش شکار شد؟

رضا شکاری مهاجم پرسپولیسی باشگاه روبین کازان روسیه، در اقدامی باورنکردنی و کاملاً غیرمنتظره با چرخش 180 درجه‌ای مسیر خود را از حضور در اردوی پرسپولیس به تراکتورسازی تبریز تغییر داد.

به گزارش ورزش 11 - رضا شکاری 21 ساله که همین روزها باید خود را به اردوی تیم ملی امید، زیر نظر فرهاد مجیدی برای آماده‌سازی رقابت‌های آسیایی زیر 23 سال معرفی کند، بزرگ‌ترین بمب نقل و انتقالانی فوتبال ایران را تا به این لحظه به نام خود زد، تا صدای مهیب انفجار قلب میلیون‌ها پرسپولیسی، به هنگام ایست قلبی مخاطبین فوتبال، با صدای هرچه بیشتر شنیده شود!

 

رضا شکاری
رضا شکاری

 

مهاجم سابق ذوب‌آهن و تیم ملی امید، در حالی که چون یک سد رو در روی رضا آذری و باشگاه ذوب‌آهن ایستاده بود تا مشکلی در مسیر پیوستنش به پرسپولیس پیش نیاید و به طور شخصی در فیفا پیگیر وضعیت انتقال قانونی‌اش به جمع سرخ‌های تهران شده بود و در فضای مجازی با قراردادن تصاویری از پرسپولیسی بودن خود و به وجد آوردن هواداران، وعدۀ امضای قرارداد قطعی و رسمی را داده بود؛ چگونه توانست با این انعطاف باورنکردنی و چرخش 180درجه‌ای راهی رقیب اصلی پرسپولیس، که خیلی میانۀ خوبی هم با بازیکنان پرسپولیسی و یا استقلالی ندارد، شود؟!!

 

اولین پاسخ پیش دستی، پیشنهاد وسوسه‌انگیز مالی است که به طبع می‌تواند هر فردی را وسوسه کند که در قبال تمام بازیکنان ایران صدق می‌کند؛ دومین فرضیۀ موجود، همانگونه که تراکتورسازی نیز ادعا کرده است، تعیین مسیر این بازیکن از سوی روبین کازان است، چرا که مدیران تراکتور رسماً اعلام داشته‌اند به دلیل عقد پیمان خواهرخواندگی، روس‌ها از انتقال شکاری به پرسپولیس امتناع به عمل آورده و وی را در اختیار تراکتور قرار داده‌اند؛ اما تکلیف تمام آن هیاهوهایی که شکاری به راه انداخته بود چه می‌شود؟! آیا او از این ماجرا بی اطلاع بود؟! قطعاً خیر! شاید او برای رهایی از دردسرهای احتمالی که ذوب‌آهن و آذری می‌توانستند برایش در بازگشت آزادانه به فوتبال ایران حاصل کنند، پرسپولیس را پوشش خود قرار داده بود، تا متاسفانه پرسپولیس، تبدیل به طعمۀ رضا شکاری شود!

رضا شکاری
رضا شکاری

 

رضا شکاری به هراندازه که در این بازی هوشمندانه عمل کرده باشد و پیروز خارج شده باشد، مطمئناً به پیامدهای انتقالش نیاندیشیده است؛ چرا که او در ذهن تمامی فوتبالی‌های ایران و حتی هواداران تراکتور، یک بازیکن پرسپولیسی است و کوچک‌ترین نقص در عملکرد یا افت فنی، مستقیماً او را متوجه اتهاماتی سخت خواهد کرد و روزهایی تیره را در یادگار امام برایش خواهد ساخت، چرا که  در تراکتور ذره‌بین‌های بزرگی بر روی نام پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها وجود دارد و سوابق همکاری آنها به هیچ عنوان خوب نبوده است؛ همکاری که در آخر تبدیل به یک جنگ بزرگ شد، همانند ماجرای امید عالیشاه و نوراللهی، محمد نوری و محسن بنگر، محسن فروزان و ... شاید در ادامه رضا شکاری!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها