کد خبر : 22690

بازیکنی که به پرسپولیس تحمیل شد (عکس)

بازیکنی که به پرسپولیس تحمیل شد (عکس)

زوایای جدیدی از انتقال محمدحسین کنعانی‌زادگاه به پرسپولیس فاش شده است که نشان می‌دهد این انتخاب یک تحمیل بزرگ بوده است.

به گزارش ورزش 11 - روز گذشته با پرداختن به زوایای اولیۀ انتقال محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس، بسیاری از کابران ورزش 11 خواستار روشن‌تر شدن وضعیت این انتقال شدند.

تا به نوعی ما هم فشار سنگین هواداران پرسپولیس و نارضایتی آنها از این ماجرا را احساس کنیم و وجود گستردۀ این احساس در میان پرسپولیسی‌ها، خط و مرزها را در هم بشکند و سرنخ‌های تازه‌ای از این ماجرا از سوی بسیاری از منابع مختلف فاش شود!

محمدحسین کنعانی‌زادگان
محمدحسین کنعانی‌زادگان

 

اتفاقی که در باشگاه پرسپولیس رقم خورده است، شاید در نگاه اول خیلی تلخ و شوکه کننده باشد! اما حقیقت این است که بسیاری از این موارد چون کنعانی‌زادگان در طول هرفصل در باشگاه‌های دیگر رقم می‌خورند که هیچ نورافکنی بر روی آن قرار نمی‌گیرد و ماجرایش تا ابد مختومه باقی می‌ماند، پس برای اولین بار در فوتبال ایران یک نقل و انتقال تحمیلی رقم نخورده است!

 

ماجرا از این قرار است که پرسپولیس با یک تیر دو هدف را نشانه گرفت و درست وقتی که روح هیچکسی هم خبر نداشت، محمد کنعانی‌زادگان نیز به عنوان آپشن قرارداد محمد نادری از سوی اینجنت این دو بازیکن به سرخ‌ها تحمیل شد تا شرط قرارداد بازگشت نادری به تهران، جذب کنعانی‌زادگان مطرح شود و مدیران پرسپولیس به زیر بار این خرید ناخواسته بروند!

محمدحسین کنعانی‌زادگان
محمدحسین کنعانی‌زادگان

 

نکتۀ عجیب ماجرا این است که هیچکدام از اعضای فنی پرسپولیس نیز از این ماجرا خبر نداشتند و حتی اعضای هیئت مدیرۀ پرسپولیس تا یک روز پیش از جذب کنعانی‌زادگان روحشان خبر نداشت که قرار است به تیم پرمدافعشان، مدافعی دیگر افزوده شود و هنگامی که کنعانی‌زادگان به تمرینات پرسپولیس رسید، کالدرون با نگاهی سردرگم، از کریم باقری پرسید: او کیست؟! باقری هم با همان نگاه‌های معروف و معنی‌دارش پاسخ داد: آشناست!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها