کد خبر : 22650

حادثه ترسناک برای منشا (تصاویر)

حادثه ترسناک برای منشا (تصاویر)

خودروی بنز گادوین منشا در نیجریه به آتش کشیده شد.

به گزارش “ورزش سه”، گادوین منشا بازیکن سابق شاغل که در فوتبال ایران که در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و استقلال حضور داشته، با اتفاقی عجیبی در کشورش مواجه شده است.

منشا که برای سر زدن به مادرش به کشور زادگاهش برگشته، شب گذشته ناگهان با صدای مهیبی در بیرون از خانه از خواب پریده و بعد از آن با خودروی آتش گرفته‌اش مواجه می‌شود که تلاش‌ها برای مهار آن خیلی زود بی‌نتیجه می‌ماند.

در تماسی که با مدیربرنامه این بازیکن داشتیم، وی این حادثه را تایید کرد. مدیربرنامه این بازیکن اعلام کرد در گفتگو با مهاجم نیجریه‌ای، او مدعی شده دلایلی مثل حسادت دلیل این اتفاق بوده و از این حادثه متاثر است.

گادوین منشا در تلاش است مسببان این حادثه را از طریق پلیس دستگیر کند. مهاجم سابق استقلال که در‌ نقل و انتقالی جنجالی پیراهن آبی‌ها را بعد از پایان کار با پرسپولیس بر تن کرده بود، امیدوار است با پیگیری‌های لازم، مهاجمان به خودروی گرانقیمتش پیدا شوند و او بتواند خسارت ناشی از این اتفاق را جبران کند.

ویدیویی هم از صحنه آتش سوزی خودروی این بازیکن منتشر شده که تلاش بی نتیجه نزدیکان منشا برای خاموش کردن حریق خودرو را نشان می‌دهد.

از تماشای این ویدیو می توان فهمید که از اتومبیل منشا چیزی جز تلی خاکستر باقی نمانده است. این حادثه در شهر اکت زادگاه منشا و محل زندگی او رخ داده است.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها