کد خبر : 22624

علیپور در پرسپولیس ماندنی شد؟

علیپور در پرسپولیس ماندنی شد؟

شاید خوش بینی باشد که علیپور را در فصل آینده در پیراهن پرسپولیس دید.

به گزارش پارس فوتبال، علیپور برخلاف دیگر بازیکنان برای پیش پرداخت این فصل نیز مذاکره نکرد و بدون دریافت مبلغی در تمرینات حضور یافته است.

بازیکنی که با وجود منتفی شدن ترانسفر به بلژیک ،  حضور در تمرینات پرسپولیس و انتشار خبر توافق او با باشگاه ،  همچنان امیدوار است ایجنت های زیادی که پروسه انتقال او را دنبال می‌کنند، راهی برای حضورش در فوتبال اروپا بیابند. مهمترین مانع اما همان مبلغ رضایتنامه ۷۰۰هزار دلاری باشگاه است.

مبلغی که در صورت پرداخت از سوی باشگاهی، حتی اگر با پیشنهاد نازل ۲۰۰هزار دلاری نیز برای او همراه باشد او را نسبت به مبلغ پیشنهادی کنونی از سوی پرسپولیس نیز در شرایط بهتری قرار خواهد داد.

گمانه‌زنی‌ها اما در خصوص این بازیکن نشان می‌دهد شاید علیپور در سفر به ترکیه نیز تیمش را همراهی نکند و تا آن زمان مسیر آقای گل و سرخ‌ها از هم جدا شود و باشگاه سرمایه ۵ سال اخیر خود را با دریافت مبلغ رضایتنامه از دست بدهد.

باشگاه پرسپولیس تاکنون در این قرارداد ۵ ساله یک میلیارد و یکصد و بیست میلیون طی قرارداد به این بازیکن پرداخت کرده که شاید با پاداش‌ها نیز به دو میلیارد طی این مدت نرسد و البته با احتمال دریافت ۷۰۰هزار دلار رضایتنامه ضمن سودآوری مالی از این بازیکن، از نظر کیفی نیز بهترین شرایط را به خود اختصاص خواهد داد.

باید دید طی روزهای آینده مسیر آقای گل پرسپولیس در روزهایی که آنها موفق به جذب مهاجمی نیز نشده‌اند از این تیم جدا خواهد شد یا خیر، خصوصا اینکه تنها یک فصل دیگر از قرارداد او با سرخ‌ها باقی مانده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها