کد خبر : 22579

فرشاد احمدزاده چرا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد؟

فرشاد احمدزاده چرا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد؟

هافبک پرسپولیس گفت: نمی‌توانستم در ایران در تیم دیگری غیر از پرسپولیس توپ بزنم. جا دارد از مدیران پرسپولیس تشکر کنم این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

به گزارش پارس فوتبال ، فرشاد احمدزاده پس از یک فصل ناامید‌کننده در لیگ لهستان به پرسپولیس برگشته که روز‌های خوب خودش را تکرار کند اما…

در اولین تمرین پرسپولیس در فصل جدید عقد قرارداد با فرشاد احمدزاده با واکنش منفی برخی طرفداران عصبانی این تیم روبه‌رو شد. این در حالی بود که خود فرشاد احمدزاده در این تمرین حضور نداشت. بر همین اساس و با نظر دست‌اندرکاران تیم پرسپولیس تمرینات قرمزپوشان پشت در‌های بسته برگزار شد تا جلوی حواشی بیشتر گرفته شود. شنبه گذشته، اما دوباره در تمرینات پرسپولیس باز شد تا هواداران بتوانند از نزدیک کادر فنی و بازیکنان محبوب خود را ببینند. این بار باز هم زمزمه‌هایی علیه فرشاد احمدزاده شروع شد که با وساطت سیدجلال حسینی و حسین ماهینی خاتمه یافت. طرفداران پرسپولیس کوتاه آمدند و… در همین ارتباط شنیدن تازه‌ترین حرف‌های فرشاد احمدزاده خالی از لطف نیست.

* آقافرشاد چه خبر؟ شنیدیم با هواداران پرسپولیس آشتی کردید؟

احمدزاده:

من خاک پای هواداران و مخلص همه طرفداران پرسپولیس هستم. ما قهر نبودیم که آشتی کنیم. یک اتفاقی سال گذشته افتاد که بابت آن من از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم. تصمیمی گرفتم که خودم هم متضرر شدم و امسال آمدم که جبران کنم.

* با گل شهرآورد جبران می‌کنی یا با پاس گل؟‌

فرشاد احمدزاده:

نمی‌دانم ولی هر روز به خودم می‌گویم فرشاد باید یک جوری اتفاقات فصل گذشته را جبران کنی. می‌خواهم جبران کنم.

* در این مدت خودت را جای هواداران پرسپولیس گذاشته‌ای؟

احمدزاده:

بله، صددرصد گذاشته‌ام. می‌دانم از من دلخور شده‌اند ولی برگشتم جبران کنم.

* سیدجلال حسینی و حسین ماهینی هم کمک کردند تو با هواداران پرسپولیس آشتی کنی؟

فرشاد احمدزاده:

سیدجلال و حسین ماهینی معرفت نشان دادند. دست هر دو درد نکند. من فرشاد احمدزاده می‌دانم فصل گذشته تصمیم اشتباهی گرفتم، اما حالا بازیکن پرسپولیس هستم. من از جوانان پرسپولیس و تیم‌های پایه‌ای باشگاه شروع کردم و هر چه دارم از این تیم پرافتخار است. اگر امروز من فرشاد احمدزاده را می‌شناسند به خاطر پرسپولیس است. می‌خواهم این فصل هرچه انرژی دارم برای موفقیت پرسپولیس بگذارم.

* شنیدیم از سپاهان اصفهان و تراکتور و یکی دو تیم دیگر پیشنهاد داشتی ولی نرفتی.

احمدزاده:

پیشنهاد داشتم، اما نمی‌توانستم در ایران در تیم دیگری غیر از پرسپولیس توپ بزنم. جا دارد از مدیران پرسپولیس تشکر کنم این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

* حتم داریم هواداران پرسپولیس هم این فرصت را به تو می‌دهند. به هر حال تو هم برای دو قهرمانی پرسپولیس زحمات زیادی کشیدی و طرفداران فراموش نکرده‌اند. حالا هم برگشتی و می‌توانی با تلاش و کوشش بیشتر جبران کنی.

فرشاد احمدزاده:

خودم هم امیدوارم هواداران پرسپولیس این فرصت را به من بدهند.

* گابریل کالدرون را چطور دیدی؟

احمدزاده:

یک مربی حرفه‌ای با آمادگی بدنی فوق العاده. در آستانه ۶۰ سالگی پا به پای ما می‌دود و تمرین می‌کند. آقای کالدرون به نظم و انضباط اهمیت زیادی می‌دهد و این بسیار حائز اهمیت است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها