کد خبر : 22549

کالدرون خروج 3 بازیکن پرسپولیس را تایید کرد

کالدرون خروج 3 بازیکن پرسپولیس را تایید کرد

سرمربی تیم پرسپولیس در صحبت‌هایی که با شاگردانش داشت اعلام کردکه اسامی بازیکنان مازاد که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد، اما در صورت جذب بازیکن دو الی سه نفر از پرسپولیس جدا خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که روز جمعه بحث احتمال کنار گذاشتن ۴ بازیکن تیم پرسپولیس از لیست این باشگاه مطرح شد، اما گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم در مصاحبه روز گذشته‌اش این موضوع را رد کرد و اعلام داشت که چنین لیستی برای کنار گذاشتن بازیکنان تهیه نکرده است.

با این همه روز گذشته کالدرون در رختکن پرسپولیس برای بازیکنانش در این باره به صحبت پرداخت و به آنها گفت که نام‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مدنظر او نیست و بازیکنان به این اسامی و اخبار توجه نکنند.

وی همچنین به شاگردانش اعلام کرد که در خصوص نام‌هایی که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنند چرا که او به کسی در این خصوص حرفی نزده است و فعلا برای خروج از لیست پرسپولیس تهیه نشده اما احتمال هر چیزی وجود دارد.

کالدرون به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد که تمرینات روزهای آینده را زیر نظر خواهد گرفت و اگر مسئولان باشگاه بتوانند بازیکنان مدنظر او را بگیرند آنگاه نام چند بازیکن را از لیست خارج خواهد کرد.

صحبت‌های کالدرون به بازیکنان پرسپولیس در حالی انجام شده که شایعاتی درباره کنار گذاشتن ۴ بازیکن این تیم مطرح شده است و به نظر می‌رسد با فشارهایی که از سوی هواداران به مسئولان باشگاه وارد شده شاید یکی از این ۴ بازیکن ماندگار شود، اما ۳ بازیکن دیگر پرسپولیس را به احتمال فراوان ترک خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها