کد خبر : 22429

آهای فرهاد مجیدی؛ دقیقا چی کار می‌کنی؟!

آهای فرهاد مجیدی؛ دقیقا چی کار می‌کنی؟!

یکی از عناصر نزدیک به استقلال که به طور کلی معلوم نیست جایگاهش در این تیم چیست و اخیرا هم خسرو حیدری و پژمان منتظری حملات تندی به او کردند، حالا لب باز کرده و برخی اسرار سال‌های اخیر باشگاه را روی دایره ریخته است.

به گزارش بانک ورزش، این فرد که همیشه رفاقت نزدیکی با فرهاد مجیدی داشته است، احتمالا با نیت حال دادن به فرهاد و اینکه نشان بدهد او چقدر دلش برای استقلال می‌سوزد، گفته است: «شب قبل از داربی چهار بر دو، مجیدی تماس گرفت و خواهان برکناری پرویز مظلومی شد. او معتقد بود ما با این مربی شکست بدی را مقابل پرسپولیس تجربه خواهیم کرد که همین اتفاق هم رخ داد.»

موضوع از دو حالت خارج نیست. یا این فرد دروغ می‌گوید که مجیدی فورا باید ادعای مطروحه را تکذیب کند. فراموش نکنید این ادعا از طرف آدمی با سابقه رفاقت نزدیک با شماره هفت ماندگار استقلال مطرح شده و حرف یک رهگذر عامی نیست که نیازی به واکنش نداشته باشد.

حالت دوم هم این است که ادعای توصیه فرهاد برای عزل مظلومی یک شب قبل از داربی صحت دارد. در این صورت عمیقا باید به حال او غصه خورد؛ به حال کسی که همین الان مظنون به خالی کردن زیر پای شفر است و حالا خبر می‌رسد شب قبل از یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال هم فضا را علیه سرمربی اسبق تیم کرده بود. فقط یک سوال؛ حتی اگر توصیه مجیدی صرفا جنبه درد دل داشته، آیا با رسیدن این حرف به گوش بازیکنان چیزی به اسم روحیه و اعتماد به نفس بین آنها باقی می‌ماند؟ اصلا دیگر آنها حاضر می‌شدند سرمربی تیم‌شان را جدی بگیرند؟ کلام آخر با رفقای گرمابه و گلستان مجیدی؛ اینطور که شما با او «رفاقت» می‌کنید، فرهاد اصلا نیازی به دشمن ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها