کد خبر : 22401

وساطت کالدرون و کاپیتان پرسپولیس برای فرشاد احمدزاده

وساطت کالدرون و کاپیتان پرسپولیس برای فرشاد احمدزاده

سرمربی پرسپولیس با گرفتن دست هافبک تیمش او را سمت سکوها برد و از آنها خواست او را تشویق کنند.

به گزارش ورزش سه، جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس در فصل گذشته و حضور این بازیکن در لیگ لهستان در مقطع محرومیت نقل و انتقالات باعث دلخوری شدید هواداران این تیم شده بود تا در بازگشت این بازیکن استقبال مناسبی همراه نشود و هجمه سنگینی بابت جذب وی شکل گیرد.

تعطیلی تمرینات پرسپولیس باعث شده بود تا این هجمه ها تنها در فضای مجازی شکل گیرد و البته در تمرینی که پیش از این با حضور هواداران برگزار شده بود نیز غیبت این بازیکن باعث شد تا او از نزدیک شاهد فحاشی و انتقادات نباشد.

در تمرین امروز نیز در حالی که تمامی بازیکنان مورد تشویق قرار گرفته بودند این بازیکن با بی محلی از سوی هواداران مواجه شد.

در اواسط تمرین با تصمیم محسن خلیلی و فرا خواندن سیدجلال حسینی و دیگر بازیکنان محبوب پرسپولیس، فرشاد احمدزاده به سمت سکوها برده شد و البته در لحظات ابتدایی با انتقاداتی نیز مواجه شد.

احمدزاده در زمان حضور جلوی سکوها توسط گابریل کالدرون مشایعت شد و به نظر می رسید سرمربی آرژانتینی نیز از وضعیت او آگاهی یافته است.

احمدزاده در شرایطی طول سکوها را با قرار دادن دستش روی سر و به نشانه عذرخواهی عبور کرد که زمزمه انتقادات و برخی برخوردها بابت جدایی او نیز وجود داشت.

احمدزاده اما در بازگشت به تمرین با شعار جالبی مواجه شد و هواداران با سر دادن شعار “به احترام سید (جلال حسینی) فرشاد احمدزاده” تا نشان دهند پادرمیانی کاپیتان باتجربه باعث شده تا ابر دلخوری ها تا حدی کنار برود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها