کد خبر : 22277

و برانکو اینگونه فراموش شد

و برانکو اینگونه فراموش شد

با فاصله گرفتن از روزهای نخست جدای برانکو ایوانکوویچ و روزهای پرالتهاب سرخپوشان پایتخت، به وضوح می‌توان این روزها آرامش و ثبات را در اردوی آنها لمس کرد.

به گزارش ورزش 11 - موفقیت بی حد و اندازۀ برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس و روزهای بزرگ او در تهران، هواداران این تیم را برای فصل‌های پشت سر هم عادت به برتری داد و به لحاظ روانی ذهنیتی را برای آنها ایجاد کرد که این فضای امن، تنها با حضور برانکو میسر خواهد بود و اوست که تنها شاه‌کلید ایستادن بر قلۀ افتخار را در دست دارد، ذهنیتی که با توجه به دستاوردهای برانکو نیز مسئله‌ای کاملاً بدیهی بود.

گابریل کالدرون
گابریل کالدرون

 

پس از برانکو برای چندین روز دنیا برای هواداران احاساساتی باشگاه به پایان رسید، هرچند که بخشی از واکنش‌های آنان کاملاً منطقی بود و ادغام منطق و عواطف، دگرگونی بزرگی را در افکارشان پدید آورده بود، تا یکی از بهترین عملکردهای آنها در راه محافظت از میراث برانکو شکل بگیرد و با پیگیری و حضور فعال در صحنه، مدیران غافل شدۀ خود را به مسیر درست سوق دهند و با اعمال فشار، سریعاً جای خالی برانکو ایوانکوویچ را پر کنند.

 

کابوس پرسپولیسی‌ها با جدایی برانکو به یکباره شدت گرفت و به همان سرعتی که پا گرفته بود، به همان سرعت نیز به پایان رسید تا گابریل کالدرون آرژانتینی که در ابتدا برخی افکار منفی او را به مانوئل ژوزۀ دوم پرسپولیس تشبیه می‌کردند، نشان بدهد که تنها برانکو از نظم و آرامش درک مناسبی نداشته و او نیز راه و رسم برقرارسازی و کنترل آرامش را به خوبی بلد است، هرچه که نباشد، او برای سال‌های طولانی در کنار سعودی‌هایی کار کرده بود که ملاکشان از خوب و بد، تنها با یک برد و باخت مشخص می‌شود، پس کالدرون در قدم نخست به خوبی نشان داد که از تجربۀ لازمه برای کشیدن تیم از دل بحران‌ها برخوردار است.

 

گابریل کالدرون
گابریل کالدرون

 

امروز آرام آرام زمزمه‌های حمایتی و امیدوارکننده را برای پوکر کردن پرسپولیس و کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر، به وضوح قابل شنیدن است! هواداران پرشمار سرخ‌ها، این روزها با عینکی مثبت قدم به قدم پیشرفت تیم خود را ملاحظه می‌کنند و دیگر می‌توان مدعی شد که جدایی سخت و تلخ برانکو برایشان، هضم شده و به لطف کالدرون، حالا پرسپولیس در حاشیۀ امنیت قرار دارد و مشخصاً قدم بعدی آنها، با چند خرید بزرگ که دست برقضا در حال اجرایی شدن نیز می‌باشد، اوج گرفتن و تکیه زدن بر قلۀ فوتبال ایران است! پس برای یکه تازی سرخ‌ها کم کم باید خودمان را دوباره آماده کنیم!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها