کد خبر : 22222

آخرین وضعیت بمب تمدید قرارداد پرسپولیس

آخرین وضعیت بمب تمدید قرارداد پرسپولیس

وضعیت محمد نادری با پرسپولیس و ادامه حضورش در این تیم وارد فاز پیچیده‌ای شده است.

به گزارش خبرورزشی، یک روز از مخالفت باشگاه بلژیکی حرف می‌زنند و یک روز هم می‌گویند باشگاه پرسپولیس با کورتریک به توافق رسیده و توانسته رضایتنامه نادری را بگیرد. بعضی خبر‌ها هم حکایت از آن دارد که باشگاه کورتریک بلژیک فقط به صورت قرضی حاضر است نادری را برای فصل آینده در اختیار پرسپولیس بگذارد. 

از طرفی مدیر برنامه‌های نادری اعلام کرده محمد باید به زودی راهی بلژیک شود تا در تمرینات کورتریک شرکت کند. به همین دلیل با نادری تماس گرفتیم تا آخرین وضعیتش را از زبان خودش بشنویم. 

محمد در همین رابطه به ما گفت: واقعاً هنوز به طور صد درصد وضعیتم مشخص نیست، فقط می‌دانم دو باشگاه در حال مذاکره و رایزنی هستند که اگر شرایط مهیا شود فصل بعد هم به صورت قرضی در پرسپولیس باقی بمانم. من که خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. راستش خودم به ماندن در پرسپولیس امیدوار شدم، ولی نمی‌شود به طور قطعی حرفی زد. اگر هم توافق حاصل نشود مجبورم طی چند روز آینده به بلژیک بروم و در تمرینات کورتریک شرکت کنم. 

نادری در پایان هم گفت: فکر می‌کنم طی ۳، ۴ روز آینده وضعیتم برای فصل آینده مشخص شود. 

از محمد درخصوص انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس هم سؤال پرسیدیم. او در پاسخ گفت: من شناخت زیادی از کالدرون ندارم. به نظر مربی خوب و باکارنامه‌ای می‌آید. امیدوارم بتواند در پرسپولیس موفق باشد و هواداران روز‌های خوبی را با کالدرون تجربه کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها