کد خبر : 22121

علت تمرین نکردن هشت محبوب پرسپولیس فاش شد

علت تمرین نکردن هشت محبوب پرسپولیس فاش شد

دلیل غیبت احمد نوراللهی در تمرینات روزهای اخیر تیم فوتبال پرسپولیس کم‌لطفی‌هایی بوده که در حق این بازیکن شده اما این روزها تلاش‌هایی در حال انجام است تا این مشکلات برطرف گردد.

انتشار پیام‌هایی در شبکه اینستاگرام از سوی برادر احمد نوراللهی باعث شد تا شایعه جدایی این بازیکن از پرسپولیس به گوش برسد. در کنار این شایعات غیبت احمد نوراللهی در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس باعث شد تا این شایعات به بالاترین حد خود برسد اما این بازیکن قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد.

نوراللهی روز گذشته همراه با بازیکنان پرسپولیس در مرکز پزشکی ایفمارک حاضر شد و تست‌های پزشکی را انجام داد تا ماندنش در این تیم را اعلام کند اما دلیل حضور نیافتن او در تمرینات به دلخوری این بازیکن از برخی از مسئولان باشگاه برمی‌گردد که البته تلاش‌هایی برای رفع آن صورت گرفته است.

نوراللهی که از بازیکنان باسابقه پرسپولیس محسوب می‌شود در صورت رفع شدن مشکلات موجود از عصر امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد اما به نظر می‌آید در وهله اول باید مشکلات برطرف شود.در این خصوص تماس‌هایی امروز صبح با این بازیکن برقرار شده و این مسائل احتمال حضور او در تمرینات را بالا برده است.

نوراللهی که در زمان حمیدرضا گرشاسبی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده بود بندی برای فسخ در قرارداد خود ندارد.

منبع:پرسپولیس نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها