کد خبر : 21959

2 دلبری همزمان سرمربی جدید پرسپولیس از هواداران

2 دلبری همزمان سرمربی جدید پرسپولیس از هواداران

گابریل کالدرون در یکی از نخستین مصاحبه‌هایش در بدو ورود به تهران از مشورت با دیگو مارادونا گفته است.

به گزارش خبرآنلاین، بی تردید گابریل کالدرون به دلیل سال‌های متمادی کار در خاورمیانه و تیم‌هایی که داشته است، خیلی بیشتر از دیه گو مارادونا که یکی دو سالی در امارات مربیگری کرده، ایران و مختصاتش را می‌شناسد اما او با زیرکی دو جمله جالب برای دلبری از هواداران پرسپولیس گفته.

اولی تمجید از هواداران این تیم و گفتن اینکه یکی از سه تیم پرطرفدار دنیاست. جمله‌ای که مهم نیست مترش چیست ولی به شدت طرفداران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دیگری مایه گذاشتن از همبازی قدیمی یعنی مارادونا که همه جای دنیا می شود روی محبوبیتش قمار کرد و بی تردید داشتن رابطه دوستانه با او همه جا یک امتیاز مثبت محسوب می شود. کالدرون گفته قبل از پذیرش پیشنهاد پرسپولیس از مارادونا مشورت گرفته و نظر این ستاره مثبت بوده است. 

مارادونا البته در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، به واسطه رفیق مشترک‌شان هوگوچاوز برای احمدی نژاد پیراهنی امضا شده فرستاد و ابراز تمایل کرد که به ایران بیاید. او حتی بعد از ناکامی در تیم ملی آرژانتین از سوی دولتی‌ها گزینه پیشنهادی برای تیم ملی ایران هم بود ولی قیمت بالا و نوع زندگی نامتعارفش سبب شد حتی خود دولتی های وقت بی خیال این کار شوند!

بی تردید هر پرسشی درباره ایران را او با حسی مثبت پاسخ می دهد اما اینکه چرا باید کالدرون از او درباره ایران بپرسد درحالی که دیه گو هیچ گاه ایران نیامده، خود نکته‌ای جالب است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها