کد خبر : 21869

پایان نسل طلایی استقلال با خداحافطی آخرین بازمانده

پایان نسل طلایی استقلال با خداحافطی آخرین بازمانده

ستارۀ محبوب آبی‌پوشان هم از این تیم جدا شد تا این جدایی پایانی باشد بر حضور نسلی طلایی در استقلال.

به گزارش ورزش11، با اعلام باشگاه استقلال پژمان منتظری راه جدایی از این تیم را در پیش گرفته است تا خداحافظی این بازیکن با پیراهن آبی به شکلی غریبانه و تلخ شکل بگیرد. ستاره‌ای جنوبی که دوران با شکوهی را همراه با استقلال سپری کرد و غریب به 10سال برای افتخار این تیم پرطرفدار زحمت کشید.

جوان اهوازی و بی‌حاشیه‌ای که با اخلاق و متانت مثال‌زدنی از لباس استقلال به تیم ملی ایران رسید و سال‌ها توانست نام خود را در رتبۀ برترین بازیکنان خط دفاعی فوتبال ایران بر سر زبان‌ها نگه دارد. منتظری در فصل گذشته با بیان صحبت‌هایی جنجالی دربارۀ هیئت مدیره و مدیران ارشد استقلال جدایی امروز خود را رقم زد تا دیگر جایی در میان بازیکنان این تیم نداشته باشد.

استقلال در این فصل با جدایی مهدی رحمتی، به کاپیتانی باتجربه و محبوب هم‌چون پژمان احتیاج مبرم داشت تا باتجربۀ بالای خود در قلب خط دفاعی رهبری این تیم را برعهده بگیرد اما او راه جدایی را درپیش گرفت تا شاهد خداحافظی تلخ آخرین بازماندۀ نسل طلایی آبی‌ها باشیم.

نسلی پرستاره با اسم‌های بزرگ مانند مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، آرش برهانی، مهدی رحمتی، رضا عنایتی و چند ستارۀ بزرگ و نامدار دیگر که هرکدام تاریخی را با لباس استقلال برای خود ساختند. منتظری در چند هفتۀ گذشته هیچ پاسخی به تماس‌های مدیران استقلال نداد تا رسماً جدایی او محقق شود و دیگر هواداران این بازیکن دوست‌داشتنی قادر به دیدن پژمان در لباس آبی نباشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها