کد خبر : 21822

مرموزترین سرمربی استقلال (عکس)

مرموزترین سرمربی استقلال (عکس)

وینفرید شفر با وجود جدایی از باشگاه استقلال همچنان وضعیت بازیکنان سابق خود را دنبال می‌کند و به شکلی مرموز در حال انجام برخی فعالیت‌ها بر ضد آبی‌های تهران است.

به گزارش ورزش 11 - وینفرید شفر سرمربی سابق استقلال تهران که بدون شک پرحاشیه‌ترین و عجیب‌ترین سرمربی تاریخ آبی‌ها بوده است، پس از حضور آندره‌آ استراماچونی به شکلی بسیار جالب از بطن اصلی حواشی باشگاه استقلال خارج شده و در آرامش این روزهای آبی‌ها رفتارهایی بسیار عجیب و به دور از باور را از خود به تصویر می‌کشد که باعث شده باز هم سیل خشم هواداران علیۀ وی روانه شود.

 

وینفرید شفر
وینفرید شفر

 

شفر در زمان دوران حضورش در استقلال تهران با برخی رفتارهای عجیبی که از خود برجای گذاشته بود، با شائبه‌هایی همانند داشتن آلزایمر و حتی دلالی نیز روبرو شده بود که هرگز این ادعاها ثابت نشد و کسی نتوانست به درستی پی ببرد که چرا شفر در برابر چنین اتهام‌های سنگینی قرار گرفته است، البته او هیچگاه پاسخی صریح و درست را به سوالات و شائبه‌هایی که در ارتباط با خودش نیز در جریان بود مطرح نکرد تا با تقویت شدن آنها، این مربی به مرز منفوریتی باورنکردنی دست پیدا کند و در ماجرای الهیار صیادمنش نیز دچار یک گسستگی بزرگ در برابر هواداران استقلال شود.

 

امروز شفر نیز همان رفتارهای مرموز و خاص را از خود بروز می‌دهد؛ در عین حال اینکه هدایت بنی‌یاس را برعهده گرفته، مدعی می‌شود که در تهران است و خواهان پرداخت مطالباتش می‌باشد و از طرفی دیگر برای هایجک کردن آیاندا پاتوسی از استقلال، دست به عمل شده تا در بنی‌یاس او را در اختیار داشته باشد و تعبیر بسیاری، انتقام خود را از استقلال و نحوۀ جداییش با جداسازی این مهرۀ کلیدی بگیرد!

وینفرید شفر
وینفرید شفر

 

وینفرید شفر به قدری مرموز نشان داده که می‌تواند در عین حال برای استقلال دردسری بزرگ را ایجاد کند و از راه دور تبدیل به بلای جان آبی‌ها شود و به موازات همین احتمال، به یکباره برود و پشت سرش را هم نگاه نکند! بسیار سخت است که پس از مدت‌ها حضور او در ایران اعتراف کنیم که هیچ شناختی را از این مربی آلمانی نداریم، اما واقعیت به همین صراحت تلخ است و به نظر می‌رسد استقلال باید در مواجهه با او کاملاً محافظه‌کارانه وارد عمل شود!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها