کد خبر : 21773

آخرین وضعیت بمب های خاموش نقل و انتقالات چگونه است؟

آخرین وضعیت بمب های خاموش نقل و انتقالات چگونه است؟

یک لیست بلند بالا از ستاره‌های لیگ هنوز تکلیف فصل بعدشان مشخص نشده؛ از دژاگه، کریمی و بیرانوند تا منتظری، استوکس و علیپور.

به گزارش نود، 32 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر زمان باقی مانده و هنوز تکلیف چند ستاره لیگ برتر مشخص نشده است.

پاتوسی هواداران استقلال را نگران کرده‌ و هر روز خبر جدیدی در مورد پیشنهادهای بیرانوند و علیپور در پرسپولیس به گوش می‌رسد.

تمدید نکردن کی‌روش استنلی آرامش را از قلعه‌نویی گرفته و تکلیف ادامه یا قطع همکاری اشکان دژاگه با تراکتورسازی هم مشخص نشده است. لوسیانو پریرا و رضا اسدی هم دیگر بازیکنانی هستند که با قطعی نکردن وضعیت فصل آینده‌شان، شاید در ادامه روزهای نقل‌وانتقالات حسابی سر و صدا به پا کنند.

پرسپولیس

با جدایی برانکو، رفتن ستاره‌های این تیم هم می‌تواند حسابی هواداران پرسپولیس را نگران کند. در این میان زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهاد وسوسه‌کننده چند تیم خارجی به ستاره‌های پرسپولیس هم شنیده می‌شود.علیرضا بیرانوند بیشتر از همیشه به لژیونر شدن نزدیک شده است. به نظر می‌رسد علی علیپور هم برای فصل آینده در خارج از ایران فوتبالش را ادامه دهد. محمد نادری هم هنوز نتوانسته رضایت دائمی مدیران باشگاه بلژیکی را جلب کند و بشار رسن هم با وجود شروع تمرینات، به ایران نیامده است. 

استقلال

همچنان جدی‌ترین دغدغه آبی‌ها حفظ پاتوسی است. ستاره‌ای که برای به دست آوردن دل سکوها، کمتر از یک نیم‌فصل زمان لازم داشت.  بازیکنانی مانند پژمان منتظری و علی کریمی هم قرارداد فصل جدید را امضا نکردند و احتمال جدایی آن‌ها نیز وجود دارد.

تراکتور

دو کاپیتان از سه کاپیتان تیم ملی در تمرینات تراکتور حاضر شدند و برای فصل جدید هم در تبریز می‌مانند. فقط اشکان دژاگه هنوز در دسترس نیست و برنامه فصل آینده‌اش را مشخص نکرده است. همچنین آنتونی استوکس هم با وجود اینکه در صفحات مجازی با هوادارات این باشگاه خداحافظی کرده، ولی مدیران تراکتور معتقدند او باید به زودی به تمرینات تراکتور برگردد. 

سپاهان

امیر قلعه‌نویی جزو اولین مربیانی بود که قرارداد فصل بعدش را تمدید کرد و خیلی زود شروع به جذب چند بازیکن نظیر محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری کرد. البته مهم‌ترین دغدغه قلعه‌نویی حفظ ستاره 195 سانتی‌متری تیمش است. کی‌روش برای فصل آینده با این باشگاه قرارداد ندارد، اتفاقی که آرامش را از تیم قلعه‌نویی سلب کرده است. 

سایر ستاره‌ها

هر دو آقای گل فصل قبل ساز جدایی کوک کرده‌اند. شیمبا یک روز استقلالی می‌شود و روز دیگر خبر توافق با پدیده به گوش می‌رسد. جواد نکونام هم اصرار زیادی برای حفظ او دارد. رضا اسدی بهترین بازیکن فصل قبل سایپا هم با چند تیم مذاکره کرده و احتمالا فصل بعد در تیمی جز سایپا لیگ را ادامه خواهد داد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها