کد خبر : 21633

پسر بد قرمزها قید تیم محبوبش را زد

پسر بد قرمزها قید تیم محبوبش را زد

ستاره پرحاشیه فوتبال ایران قید بازگشت به جمع سرخ‌پوشان را زد.

به گزارش ورزش 11 - رامین رضاییان فصل گذشته با حضور در لیگ ستارگان قطر و ارائۀ نمایش درخشان و چشمگیر باعث شد تا چند تیم لیگ قطری و اروپایی پیشنهاداتی را برای او مطرح کنند. کما اینکه الشحانیه نیز با پیشنهاد مالی بهتری در انتظار است تا او فصل آینده را نیز با پیراهن آبی این تیم ادامه دهد.

 

مدیران پرسپولیس تا به این لحظه موفق به مذاکره و صحبت با این بازیکن نشده‌اند و تنها در گفتگو با مدیربرنامه این بازیکن نظرش را جویا شده‌اند که با پاسخ روشنی از سوی مدیربرنامه او همراه نشده است. با این حال چیزی که به واقعیت نزدیک‌تر است عدم بازگشت رامین رضاییان به فوتبال ایران برای فصل آینده است. بازیکنی که اکنون حداقل در فوتبال قطر مشتریانی برای خود دست و پا کرده و از نظر مالی نیز شرایط بهتری در صورت ادامه حضور در انتظار او خواهد بود.

رامین رضاییان
رامین رضاییان

 

البته تصمیم نهایی طارمی برای نیامدن به پرسپولیس رضاییان را نیز کاملاً به یقین رساند که فوتبال خود را در خارج از مرزهای ایران ادامه دهد تا شاید در آینده دوباره این دو بازیکن با پیراهن پرسپولیس در کنار یکدیگر به میدان بروند. این مدافع ملی‌پوش و پرحاشیه در دوران حضور برانکو در پرسپولیس به مرد مغضوب این تیم دل شده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها