کد خبر : 21568

دلیل جدایی ملی پوش معروف استقلال معلوم شد

دلیل جدایی ملی پوش معروف استقلال معلوم شد

به نظر می‌رسد به دلیل توافق نکردن مدافع آبی‌ها با تیمش، شاید خروجی بعدی او لقب بگیرد.

به گزارش ورزش 11 - به نظر می‌رسد روزبه چشمی دوران بازی‌اش در استقلال تهران به پایان رسیده و در آستانۀ جدایی از این تیم قرار دارد.

پس از اینکه چشمی بعد از بازی العین در امارات ماند تا از آنجا به قطر برود و با تیم قطری قرارداد امضا کند به یکباره تیم قطری منصرف از جذب او شد تا وی روی پیشنهادات دیگر خود تمرکز کند. با این وجود روزبه که دیگر دید پیشنهاد اغوا کننده‌ای ندارد تصمیم گرفت با تیم محبوبش استقلال تمدید کند اما در این بین مشکلات به خودی خود مانع این کار شد.

گویا دلیل عدم توافق بازیکن با باشگاه بر سر مبلغ قرارداد است. گفته می‌شود استقلال تنها 1/5 میلیارد پیشنهاد داده اما مدافع ملی‌پوش 3/5 میلیارد شرط کرده که با این وجود تمدید چشمی با آبی‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد.

روزبه چشمی
روزبه چشمی

حالا در این بین شایعه شده باشگاه شهر خودرو پس از رفتن مسعود ریگی به دنبال یافتن جایگزین باتجربه برای اوست و مذاکرات غیرمستقیمی با چشمی انجام داده و در نهایت حاضر شده مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد به او بدهند. حال باید دید چشمی به خاطر این اختلاف ۵۰۰ میلیونی قید استقلال و بازوبند کاپیتانی بعد از وریا را می‌زند و دوری از پایتخت را به جان می‌خرد یا خیر...

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها