کد خبر : 21471

اشتباهات بی انتهای مدیران پرسپولیس

اشتباهات بی انتهای مدیران پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند گزینۀ نهایی مربیگری تیم خود را پیدا کنند و زمان زیادی را در این باره از دست داده‌اند.

به گزارش ورزش 11 -  باشگاه پرسپولیس در فاصلۀ اندک باقی مانده به آغاز فصل 98/99 لیگ برتر، هنوز نتوانسته گزینۀ جایگزین را برای برانکو ایوانکوویچ پیدا کند و به لیست بلند بالای مربیان احتمالی سرخ‌ها، هرروز نام‌های تازه‌ای افزوده می‌شوند که هرکدام از آنها پس از 24 ساعت رژه بر روی ذهن هواداران، از جمع گزینه‌های نهایی حذف می‌شوند و در هر بازۀ زمانی 2 الی 3روزه، 3 نام ترند که هرباره ترکیبشان تغییر می‌کند، بر صدر اخبار قرار می‌گیرند.

 

مشخصاً تعدد نام‌ها و مطرح شدن اسامی جدید پرشمار برای هدایت پرسپولیس از سوی باشگاه و همچنین مذاکرۀ همزمان مدیران این تیم با چندین گزینه، نشان از یک آشفتگی بسیار بزرگ دارد، چرا که مدیران فعلی باشگاه تنها به دنبال آن هستند تا با بودجه‌ای که در اختیار دارند، به هر شکلی که شده فقط یک مربی را به نیمکت تیم خود هدایت کنند و جز انتخاب صرفاً یک مربی خارجی، مسئله‌ای دیگر را مدنظر قرار نمی‌دهند.

مدیران پرسپولیس
مدیران پرسپولیس

 

چگونه ممکن است باشگاهی که در جذب بازیکن ماه‌ها به مذاکره می‌نشیند و در آخر با اشکالاتی فاحش، قرارداد خود را به ثبت می‌رساند، بتواند چنین سرعت‌عمل نجومی را در جذب مربی داشته باشد؟! به طور مثال، شخص چاچیچ و کاررا و یا لیمونیس، یا پیش‌ترها، والتر زنگا و الکس نوری و ...، به چه ترتیب در کمتر از 24 ساعت شرایط و رزومۀ‌شان به مرحلۀ بررسی و آنالیز قرار گرفت که آنها به این نتیجه رسیدند که باید وارد پروسۀ مذاکره شوند؟!

 

شاید بهتر می‌بود که باشگاه پرسپولیس در این رفتارهای عجولانه و معمولاً پرریسک، کمی صبر به خرج می‌داد و ذهنیت خود را متمرکز بر روی یک یا نهایتاً دو نام می‌کرد تا با بررسی دقیق عملکرد و شرایط آنها، بتواند بهترین دستاورد ممکن را حاصل کند! اما آنچه که امروز دیده می‌شود، رفتارهایی بسیار نسنجیده و پرخطر است که سوای بر اینکه می‌تواند سرمایۀ آنها را بر باد دهد، می‌تواند شکستی بزرگ را برای قهرمان 3 دورۀ گذشتۀ رقابت‌های لیگ حاصل کند.

پرسپولیس
پرسپولیس

 

آنگونه که از شواهد پیداست، مدیران پرسپولیس تا زمان مشخص نشدن نام مربی جدید باشگاه، از استانبول به تهران بازنخواهند گشت و همین اصرار اشتباه به بهانۀ مدیریت زمان و سرمایه، باشگاه را در تنگنایی قرار داده که باید تحت هر شرایطی نام مربی بعدی خود را مشخص سازد؛ اما غافل از اینکه پرسپولیس بدون مربی، شاید تیمی منسجم‌تر از پرسپولیس با یک مربی اشتباهی باشد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها