کد خبر : 21395

یک نام جدید برای سرمربی پرسپولیس مطرح شد (جزئیات)

یک نام جدید برای سرمربی پرسپولیس مطرح شد (جزئیات)

به نظر می‌رسد هنوز پروژۀ مذاکره با سرمربی آینده سرخ‌های پایتخت ادامه داشته باشد.

به گزارش ورزش 11 - با وجود اینکه روز گذشته اعلام شد که نهایتاً تا ظرف دو روز آینده سرمربی جدید پرسپولیس مشخص می‌شود اما به نظر می‌رسد هنوز این مذاکرات ادامه داشته باشد.

 

پس از چند گزینه که در هیئت مدیرۀ پرسپولیس مطرح شد و گفته می‌شد که به احتمال فراوان یا چاچیچ کروات یا الکساندر نوری به عنوان سرمربی آینده سرخ‌ها انتخاب می‌شود اما جالب است که دقایقی قبل یکی دیگر را سران قرمزها به عنوان گزینۀ بعدی معرفی کردند.

 

تاکیس لمونیس مربی 59 سالۀ اهل کشور یونان، همان کسی است که جدیدأ قرمزها روی آن دست گذاشته‌اند. این چهره تجربۀ مربیگری در المپیکوس را دارد و جالب است که مقطع کوتاهی هم با کریم انصاری‌فرد کار کرده است. تاکیس موفق شده است که در سال 2016-2017 همین تیم یونانی را قهرمان لیگ یونان کند.

قهرمانی المپیاکوس در فصل 2016-2017
قهرمانی المپیاکوس در فصل 2016-2017

 

تاکیس رزومۀ چندان خوب و البته بدی هم ندارد. او سرمربی بسیاری از تیم‌ها بوده که در تصویر زیر فعالیت کاری او را می‌بینید.

رزومۀ کاری تاکیس لیمونیس
رزومۀ کاری تاکیس لیمونیس

 

سرمربی مدنظر پرسپولیس اما در لیگ قهرمانان اصلاً کارنامۀ موفقی ندارد و با تیم مطرح یونانی یعنی المپیاکوس در فصل 2017-2018 در بین 4 تیم پایین‌تر از اسپورتینگ لیسبون آخر شد.

مقام چهارمی تاکیس لیمونیس در مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان
مقام چهارمی تاکیس لیمونیس در مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان

 

با این کارنامۀ مربی‌گری به نظر می‌رسد مدیران و عضو هیئت مدیرۀ سرخ‌ها کمی فکر کنند و ببینند که آیا این چهره می‌تواند به خوبی جای برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت تیم پر کند یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها