کد خبر : 21266

فرهاد مجیدی هفته هشتم نهم به استقلال برمی گردد!

فرهاد مجیدی هفته هشتم نهم به استقلال برمی گردد!

کاپیتان سابق استقلال در مورد جدا شدن فرهاد مجیدی از جمع آبی پوشان حرف های جالبی به زبان آورده است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی گفت: استقلال مربی، بازیکن و مدیر بزرگ می‌خواهد شما نگاه کنید روی پیراهن استقلال دو ستاره وجود دارد که نشانه دو باره قهرمانی در آسیا است درست است که تیم‌هایی مثل تراکتور، ذوب‌آهن، سپاهان، کم کم خودشان را به تیم‌های استقلال و پرسپولیس نزدیک کردند اما هنوز این دو تیم پرطرفدارترین ایران هستند.

این پیشکسوت در خصوص فرهاد مجیدی گفت: مثل روز برایم روشن است که مجیدی بااین همه محبوبیت باید سرمربی استقلال می‌شد و قطعا تا هفته هشتم و نهم به استقلال بازمی‌گردد.

یاد امیرخان در سال 81 افتادم به استقلال آمد و می‌بینید که پرافتخارترین مربی تاریخ استقلال است قطعا مجیدی هم روزی این عناوین را کسب خواهد کرد. من می‌گویم استراماچونی هم در استقلال مانند برانکو در پرسپولیس موفق خواهد شد اما نمی‌گویند برانکو قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید نزدیک به هفت سال سرمربی تیم ملی ایران بوده و آشنایی کاملی با اخلاق ایرانی‌ها داشته قرار نیست الان استراماچونی عصای حضرت موسی باشد و تمام مشکلات استقلال را حل کند ایشان هنوز بازیکنان استقلال نمی‌شناسد اما در حرف زدن بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند شاید هم نمی‌داند پرافتخارترین تیم آسیا را به او دادند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها