کد خبر : 21048

حمله شبانه به سرمربی جدید استقلال از لندن! (عکس)

حمله شبانه به سرمربی جدید استقلال از لندن! (عکس)

محمد تقوی ساعتی پس از جدایی پیروز قربانی درحالی که تا قبل از این از مربی جدید استقلال حمایت می کرد، به منتقد جدی او بدل شد و هم در توئیتر و هم در اینستاگرامش به این مربی و رفتار ناپسندش تاخت.

به گزارش خبرآنلاین، محمد تقوی پیشکسوت استقلال که در لندن زندگی می کند و پس از تجربه موفق در تراکتورسازی، از این باشگاه جدا شد و از لندن و در شبکه‌های اجتماعی اش به تحلیل فوتبال ایران می پردازد، پس از جدایی همراه با دلخوری پیروز قربانی از استقلال به دفاع از این مربی جوان پرداخته و به دلیلش به نقد رفتار استراماچونی پرداخته و به هواداران استقلال توصیه کرده جوگیر رزومه مربی جوان خوش تیپ شان نشوند.

او در پستی اینستاگرامی نوشت:«پیروز قربانی از جوانی پسر با اخلاقی بود. او کاپیتان استقلال بوده و استراماچونی باید بداند این شکل از برخورد با یکی از بزرگان تاریخ تیم درست نیست. به خاطر همین رفتارها در فوتبال ایران است که هیچ وقت نمی خواهم دستیار باشم.»

او در توئیتی هم خطاب به هواداران استقلال نوشته:«جوگیر نشوید، به استراماچونی حتی در دسته سوم فوتبال انگلستان هم تیم نمی دادند.»

بعد از این توئیت او با انتقاد گروهی از هواداران استقلال مواجه شده که گفتند زمان مناسبی را برای دامن زدن به اختلافات انتخاب نکرده. گروهی دیگر به این اشاره کرده اند که استراماچونی مربی اینتر بوده است. او حالا برای استقلال جوگیری است؟ آیا به کسی که اینتر سرمربی بوده در لیگ ۳ انگلستان هم تیم نمی دادند. که جواب تقوی غافلگیر کننده است.او گفته استقلال از اینترمیلان تیم کوچکتری نیست.

KdKTSu0uir4p

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها