کد خبر : 20976

یحیی ستاره پدیده را به پرسپولیس می آورد؟

یحیی ستاره پدیده را به پرسپولیس می آورد؟

بنظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی برای پیوستن به پرسپولیس دارد و در تلاش است تا مالک باشگاه پدیده را برای صور رضایت‌نامه خود راضی کند.

به گزارش ورزش11، بعد از تصویب نام یحیی گل‌محمدی در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان تنها گزینه ایرانی برای هدایت سرخ‌پوشان در لیگ نوزدهم، این سرمربی موفق که کارنامه موفقی نیز در لیگ داشته است برای نشستن روی نیمکت تیم محبوبش رضایت خود را اعلام کرد تا فقط رضایت مالک پدیده باقی بماند.

گفته می‌شود بندی در قرارداد یحیی با پدیده مبنی بر فسخ قرارداد در صورت پیشنهاد پرسپولیس وجود نداشته و فقط گل‌محمدی قول شفاهی از مالک پدیده گرفته است که بتواند به پرسپولیس بازگردد.

ظاهرا یحیی روی این قول حساب باز کرده است و بر همین اساس تماسی با محمد قاسمی‌نژاد بازیکن سابق پدیده که به تازگی قرارداد داخلی با فولاد امضا کرده، برقرار کرد است.

گفته  می‌شود یحیی از او خواسته تا درصورت نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس او نیز که قراردادش را هنوز رسمی نکرده است به پرسپولیس بیاید.

حال باید دید بعد استقلال، سرخ‌پوشان نیز می‌توانند یکی دیگر از خریدهای آن‌ها را هوایی کنند یا خیر؟ گفتنی است طبق قانون سازمان لیگ قرارداد داخلی اعتباری نداشته و بازیکن تا ثبت رسمی نشدن قراردادش می‌تواند تصمیم خود را عوض کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها