کد خبر : 20942

دروغ بزرگی که برانکو به همه گفت

دروغ بزرگی که برانکو به همه گفت

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید که از مدت‌ها قبل تصمیم به ترک این تیم گرفته بود و انگیزه زیادی برای جلب رضایت هواداران تیم جدید خود دارد

به گزارش ورزش 11 - برانکو ایوانکوویچ الاهلی عربستان را به عنوان خانه جدید خود برانگیخت اما تا آخرین روزی که در ایران بود هرگز با هواداران پرسپولیس رو راست نبود!

 

برانکو در تمام مصاحبه‌های خود از این گفته بود که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است و ابتدا باید مطلباتش را دریافت کند و پس از پایان لیگ به پیشنهاداتش فکر کند اما امروز در مصاحبه با رسانه‌های عربی جملات جالبی بر زبان آورد. سرمربی کروات پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

 

از چند ماه قبل ، زمانی که تصمیمم برای ترک پرسپولیس قطعی شد، مذاکراتم را با مقامات الاهلی آغاز کردم. روند مذاکرات هم به صورت یکنواخت و با سرعتی خوب پیش می‌‌رفت تا اینکه ما به توافق نهایی دست پیدا کردیم. به اینکه سرمربی تیمی مانند الاهلی شده‌ام افتخار می‌‌کنم، تیمی که تاریخچه پرافتخاری دارد و می‌‌خواهم با این تیم نتایجی کسب کنم که هواداران را خوشحال کند.

 

بعید به نظر می‌رسد برانکو جرات علنی کردن این توافق را در زمان حضورش در ایران داشته باشد زیرا می‌توان رسما گفت او هواداران پرشمار پرسپولیس که عاشقانه دوستش داشتند رو فریب داده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها