کد خبر : 20913

مثلث عجیب فوتبال ایران فرو پاشید

مثلث عجیب فوتبال ایران فرو پاشید

در فاصله تنها یک سال سه سرمربی خارجی معروف فوتبال ایران تیم‌هایشان را ترک کردند.

به گزارش ورزش 11 - یک سال پیش در چنین روزهایی، یک مثلث جذاب و پر حاشیه در فوتبال ایران وجود داشت. کارلوس کی‌روش، برانکو ایوانکوویچ و وینفرید شفر سه ضلع این مثلث بودند که هر کدام خوراک‌های فراوانی را به مطبوعات ایران می‌دادند اما امروز خبری از هیچ کدم آن‌ها نیست. 

 

در فاصله‌ای کوتاه، به شکلی عجیبی هر سه ضلع این مثلث فرو پاشیده و اضلاعش سرنوشت‌های متفاوتی پیدا کرده‌اند. امروز کی‌روش در برزیل تیم ملی کلمبیا را در جام ملت‌های آمریکای جنوبی هدایت می‌کند، برانکو با آن همه هوادار به عربستان رفته و هدایت الاهلی این کشور را پذیرفته است؛ تیمی که امسال در مرحله گروهی یک پیروزی و یک شکست را برابر پرسپولیس او تجربه کرد و همانجا قاپ مرد کروات پرسپولیس را زد.

 

برانکو
برانکو

 

و سرمربی آلمانی که سال گذشته قهرمان جام جذفی شده بود و فوتبال زیبایی ارائه می کرد اما در نهایت با جدایی مهره‌های کلیدی‌اش نتوانست عنوان درخوری کسب کند تا در فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ از سمت خود برکنار شود و فرهاد مجیدی و در نهایت آندره‌آ استراماچونی جانشین پیرمرد آلمانی استقلال شود.

 

شفر
شفر

 

در کنار این‌ها یادی کنیم از عادل فردوسی پور و برنامه 90 که با تصمیم شخصی مدیر شبکه سوم دیگر اجازه روی آنتن را ندارد. فوتبال ایران در این مدت مشکلاتی را تجربه کرد که می‌توانست تا چند هفته برنامه محبوب 90 را تغذیه کند اما امان از تصمیمات سلیقه‌ای! شاید اگر سال گذشته همین حوالی از هرکسی سوال می‌شد فکرش را هم نمی‌کرد به همین صورت تمام اضلاع پر حاشیه فوتبال ایران خیلی زود ما را ترک کنند.

 

عادل
عادل

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها