کد خبر : 20832

آخرین تحولات پرسپولیس در دوران پسابرانکو

آخرین تحولات پرسپولیس در دوران پسابرانکو

اتفاقات پرسپولیس همچنان مهم‌ترین سوژه خبری فوتبال ایران است. بعد از مدت‌ها حرف‌وحدیث و گمانه‌زنی، سرانجام دیروز باشگاه الاهلی عربستان به‌طور رسمی خبر حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت این تیم را اعلام کرد. به این ترتیب جدایی مربی موفق کروات از جمع سرخپوشان قطعی شد و به همین مناسبت او یک پیام خداحافظی برای هواداران ارسال کرد.

در پیام برانکو، قدردانی از حمایت بی‌دریغ مردم طی سال‌های گذشته به چشم می‌خورد و او البته در انتهای نامه‌اش به شکلی متواضعانه بابت کاستی‌های احتمالی و برخی نتایج و بازی‌های ضعیف از مردم عذرخواهی کرده است.

این یعنی حالا حتی شخص ایرج عرب هم با همه دیرباوری‌اش باید بپذیرد صاحب نیمکت پرسپولیس در فصل آینده شخص دیگری غیر از برانکو است؛ شخصی که پیدا کردنش حالا به بزرگترین دغدغه باشگاه تبدیل شده است. حدس و گمان در مورد جانشین برانکو بسیار زیاد است. دیروز گفته شد مهدی مهدوی‌کیا به پیشنهاد مدیران پرسپولیس پاسخ منفی داده، زلاتکو کرانچار از ایران خارج شده و افشین قطبی و علی دایی هم اصلا جزو گزینه‌ها نیستند.

به این ترتیب پرتکرارترین اسم روز، یحیی گل‌محمدی بود؛ سرمربی فصل قبل پدیده که اخیرا قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد، اما ظاهرا شرطی مبنی بر جدایی در صورت رسیدن پیشنهاد از پرسپولیس در آن گنجانده است. گفته می‌شود این شرط صورت کتبی نداشته و شفاهی بوده؛ با وجود این حمیداوی، مالک پدیده دیروز کل داستان را تکذیب کرد و گفت گل‌محمدی را به پرسپولیس نخواهد داد.

شاید الان که شما این مطلب را می‌خوانید تکلیف سرمربی پرسپولیس روشن شده باشد، اما مصاحبه مالک پدیده و دور شدن گل‌محمدی از نیمکت سرخ‌ها، کار را پیچیده‌تر از قبل کرد. همین پیچیدگی‌ها هم بود که باعث شد ده‌ها نفر از هواداران شاکی پرسپولیس دیروز برای سومین روز پیاپی در مقابل ساختمان باشگاه دست به تجمع اعتراضی بزنند و علیه عرب و همکارانش شعار بدهند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها