کد خبر : 20811

داستان مدیران گوشی به دست در پرسپولیس

داستان مدیران گوشی به دست در پرسپولیس

هواداران پرسپولیس این روزها مانند فیتیله‌ای آماده آتش هستند.

به گزارش ورزش 11 - تا هر اندازه که هواداران پرسپولیس فریاد بزنند و خشم خود را نشان دهند برانکو از ایران رفته است و این مشکل ما ایرانیان است که خیلی زود به چیزی وابسته می‌شویم و سال‌ها در آن ماجرا غرق می‌شویم. برانکو رفته و از فصل بعد پرسپولیس مربی جدیدی خواهد داشت.

اما در همین روزها برخی پیشکسوتان به ظاهر دوست اما در لباس گرگ سریعا اقدام به جبهه‌گیری و هدایت هواداران عصبانی تیم علیه افرادی کرده‌اند که سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیده‌اند. افراد بزرگی مانند کاشانی و محسن خلیلی که روزگاری پس از گل‌های رفت و برگشتش به استقلال و درخشش در سال 87 قهرمانی لیگ را برای سرخ‌پوشان به ارمغان آورد اما گناهشان این است که امروز پست‌هایی را اشغال کرده‌اند که گوشی به دستان چشمشان به آن است!

 

محسن خلیلی
محسن خلیلی

 

حالا آن دسته از بازیکنان سابق تیم که صبح تا شب پست و استوری می‌گذارند بازی را در دست گرفتند و هرروز هواداران تیم را که مانند گلوله به هر سمتی که می‌خواهند شلیک می‌کنند. یک روز شعار علیه مدیریت و دیگری شعار علیه آقای گل سابق و سرپرست فعلی! گوشی به دستانی که عمرشان در پرسپولیس کوتاه بود اما آرزویشان گرفتن یک جای خالی روی نیمکت تیم است!

 

محسن خلیلی از یکی از این افراد خواسته بود هر سند و مدرکی که دارد علیه خودش منتشر کند تا پای از این فوتبال ببندد. برانکو امروز تاکید کرد که ارتباط دوستانه و خوبی با عرب و خصوصا خلیلی داشته است و هیچ مذاکره‌ای بین قطبی و خلیلی صورت نگرفته است اما گوش شنوایی نیست و تنها برای آتش به جان هواداران انداختن و محبوب شدن در اینستاگرام است که دست به هرکاری می‌زنند.

 

خلیلی - عرب
خلیلی - عرب

 

چندی پیش یکی از این افراد برای آنکه نشان دهد از اسرار نهان باشگاه خبر دارد در اینستاگرامش از تمدید قطعی برانکو، لیست خرید‌ها ترکیب فصل بعد و پرداختی‌ها خبر داده بود اما امروز مشخص شد که تنها بلوفی بیش نبوده است، پس هواداران باید به هوش باشند و فریب این افراد را نخورند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها