کد خبر : 20633

یک مربی کروات آشنا گزینه هدایت پرسپولیس

یک مربی کروات آشنا گزینه هدایت پرسپولیس

جالب است که هنوز رفتن برانکو قطعی نشده گزینه‌های برای هدایت فصل جدید پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شده است.

به گزارش ورزش11، در حالی که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی قرار دادیم و تیم‌ها شرایط حساسی را پشت سرمی‌گذارند اماباشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف سرمربی خود را مشخص نکرده است.

در حالی که هنوز جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و پیوستن او به باشگاه الاهلی عربستان قطعی و رسمی نشده، مسئولان این تیم گزینه‌هایی را مدنظر قرار داده‌اند تا در صورت جدایی سرمربی کروات خود بتوانند خیلی زود جایگزین مناسبی برای او انتخاب و معرفی کنند.

پس از اینکه اعلام شد یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو که با این تیم فصل خوبی را پشت‌سر گذاشت و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد یکی از گزینه‌های جدی مسئولان باشگاه پرسپولیس است، دو گزینۀ مشهور دیگری هم به جمع او اضافه شد تا در نهایت یکی به عنوان هدایت‌گر سرخ‌ها در فصل جدید انتخاب شود.

یحیی گل‌محمدی
یحیی گل‌محمدی

دومین گزینه زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق تیم پرسپولیس است که چندی پیش از سرمربی‌گری تیم امید کشورمان کنار گذاشته شد. کرانچار که فعلاً در تهران حضور دارد قرار است ساعت 3 بامداد فردا راهی کرواسی شود اما او هم که با سپاهان در لیگ ایران قهرمانی به دست آورده از گزینه‌های جانشینی احتمالی برانکو است و در صورتی که جدایی سرمربی کروات پرسپولیس و پیوستنش به الاهلی عربستان قطعی شود شاید یک کروات دیگر به نام کرانچار روی نیمکت سرخ‌پوشان بنشیند.

زلاتکو کرانچار
زلاتکو کرانچار

جالب‌تر اینکه گزینۀ سوم مهدی مهدوی‌کیا پیش‌کسوت همین باشگاه پرسپولیس است که در سال‌های اخیر به عنوان مربی در باشگاه هامبورگ آلمان مشغول به فعالیت بوده نامش به چشم می‌خورد. هر چند که او پیش از این حضور در کادر فنی سرخ‌ها را به عنوان دستیار نپذیرفته بود.

مهدی مهدوی‌کیا
مهدی مهدوی‌کیا

با وجود رسانه‌ای شدن نام این سه گزینه، قطعاً به همین زودی تکلیف سرمربی آینده قرمزهای پایتخت مشخص خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها