کد خبر : 20589

کنایه برومند به دروازه بان استقلال

کنایه برومند به دروازه بان استقلال

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین استقلال گفت که برای سیدحسین حسینی زود است که چنین مبالغی برای تمدید قرارداد خود بگیرد.

به گزارش ورزش 11 - پرویز برومند درباره درخواست 6 میلیاردی سیدحسین حسینی برای تمدید قراردادش به مدت دو فصل، اظهار داشت: مسئولان استقلال کار خوبی کردند و به هواداران شفاف توضیح دادند. اینکه حسینی این ادعا را می‌کند و می‌گوید فلان دروازه‌بان نباشد، برای استقلال بد است. در گذشته مسئولان غیرفوتبالی قراردادهایی با بازیکنان بسته‌اند که امروز می‌بینیم حسینی هم چنین مبلغی را درخواست داده است.

«به من گفته بودند حسینی برای تمدید قرارداد ناز می‌کند. » وی با بیان این جمله افزود: وقتی حسینی اینگونه صحبت می‌کند، یعنی هیچ عشق و علاقه‌ای در استقلال وجود ندارد. بابت سال‌های 79 تا 83 مبلغ 240 میلیون تومان از باشگاه استقلال می‌خواهم، اما کسی این موضوع را نمی‌داند. می‌دانید چرا؟ چون به استقلال تعصب داشتم.

دروازه‌بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: بهتر است استقلال به جای حسینی از دروازه‌بان‌های آکادمی و جویای نام خود استفاده کند. حسینی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است، اما به نظرم این قیمت ارزش او نیست. شاید از نظر ما هزار تومان ارزش داشته باشد، اما از نظر خودش میلیاردها تومان. استقلال به جای حسینی می‌تواند از دروازه‌بان آکادمی و جویای نام خود استفاده کند و اجازه ندهد بازیکن برای باشگاه تعیین تکلیف کند.

برومند با انتقاد از رفتار حسینی تأکید کرد: حسینی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است، اما استقلال با پول قرارداد او می‌تواند 15 دروازه‌بان جوان بگیرد. آقای حسینی! برایت زود است چنین ادعایی داشته باشی. وقتی 8 تا 10 سال درون دروازه استقلال قرار بگیری و بالا و پایین نداشته باشی، آن وقت می‌توانی مدعی باشی. لباس استقلال و هوادارانش جایگاه بالایی دارند. اینها صحبت کسی است که به استقلال تعصب دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها