کد خبر : 20416

پیشنهاد جنجالی و سخت پیشکسوت استقلال به مهدی رحمتی

پیشنهاد جنجالی و سخت پیشکسوت استقلال به مهدی رحمتی

منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال به مهدی رحمتی پیشنهاد داد از فوتبال خداحافظی کند.

مهدی رحمتی دروازه بان استقلال قطعا از این تیم جدا خواهد شد و پدیده مقصد این دروازه بان است. او سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و حالا یک پیشکسوت استقلال به رحمتی پیشنهاد داده که به جای رفتن به پدیده، کلا از فوتبال خداحافظی کند.

منصور رشیدی در مورد جدایی رحمتی از استقلال گفت: رحمتی دروازه‌بان باتجربه‌ای است که سن و سالی از او گذشته است. البته دروازه‌بانی پستی هست که به آن صورت سن و سال نمی‌شناسد و دروازه‌بان‌ها می‌توانند بیشتر از دیگر بازیکنان بازی کنند. رحمتی آنقدر تجربه دارد که فهمیده دیگر در استقلال جایی ندارد و خودش تصمیم به جدایی گرفت. رحمتی می‌داند یکی دو سال بیشتر نمی‌تواند فوتبال بازی کند و ترجیح داد به مشهد برود و در این یکی دو سال آخر فوتبالش یک پول خوب هم بگیرد.

او ادامه داد: هر فردی برای خودش تصمیم می‌گیرد و برای یک تصمیم همه جوانب را در نظر می‌گیرد. اما اگر من به جای رحمتی بودم ترجیح می‌دادم به جای آنکه یک فصل در تیم دیگری بازی کنم و پول آن را بگیرم، فوتبال را با پیراهن استقلال به پایان برسانم. این تصمیم من بود، در صورتی که به جای رحمتی بودم و او خودش می‌داند که چه تصمیمی برایش بهتر است. اما شاید بهتر بود او همینجا و با پیراهن استقلال دستکش‌ها را آویزان می‌کرد.

منبع: مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها