کد خبر : 20295

خطر بزرگ نقل و انتقالاتی بیخ گوش استقلال

خطر بزرگ نقل و انتقالاتی بیخ گوش استقلال

قرارداد بسیاری از ستاره‌های استقلال با این تیم به پایان رسیده است

به گزارش ورزش 11 - استقلالی‌ها پس از مدت‌ها کش‌وقوس بالاخره آندره‌آ استراماچونی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند اما این پایان کار مسئولان باشگاه نیست.

قرارداد ستاره‌هایی چون وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، علی کریمی، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، سیدحسین حسینی و سیدمهدی رحمتی با استقلال به پایان رسیده است و باشگاه باید هرچه سریع‌تر برای تمدید قرارداد با آن‌ها دست‌ به‌کار شود.

البته در بین این بازیکنان، ظاهراً روزبه چشمی اعلام کرده است که در جمع آبی‌پوشان نخواهد ماند و گفته می‌شود رحمتی و منتظری هم احتمالاً به پیشنهادهای لیگ برتری خود پاسخ مثبت دهند. غفوری هم چندان از وضعیت موجود راضی نیست و ممکن است این تیم را ترک کند. آیاندا پاتوسی و امید نورافکن هم وضعیت مبهمی دارند.

با این شرایط، به نظر می‎رسد مسئولان باشگاه استقلال کار بسیار سختی برای حفظ ستاره‌های خود داشته باشند. البته اگر آن‌ها از  پروسه تمدید قراداد ستاره‌های خود سربلند بیرون آیند، با توجه به خریدهای جدید، احتمالاً استقلالی کهکشانی راهی رقابت‌های فصل آینده خواهد شد. اما در صورت جدایی برخی از این بازیکنان، آبی‌ها برای فصل آینده دچار مشکلات بزرگی خواهند شد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها