کد خبر : 20284

چهار باشگاه دنبال یک بازیکن

چهار باشگاه دنبال یک بازیکن

وبسایت گازته دامگای ترکیه مدعی شد تیم بعدی وحید امیری، ستاره ایرانی ترابزون‌اسپور، یکی از چهار تیم ایرانی، پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا تراکتورسازی است.

به گزارش "ورزش سه"، بوراک ذیهنی، روزنامه‌نگار وبسایت گازته دامگای ترکیه مدعی شد وحید امیری، ستاره ملی‌پوش ایرانی باشگاه ترابزون‌اسپور که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده به یکی از چهار باشگاه ایرانی پرسپولیس، استقلال، سپاهان یا تراکتورسازی خواهد پیوست.

 

 

البته شایان ذکر است که نویسنده این گزارش، مسئول میز ایران در این وبسایت ترکیه‌ای است و این احتمال وجود دارد که گزارش خود را با جمع‌بندی اخبار و شایعات رسانه‌های ایرانی مطرح کرده باشد و بنابراین، نمی‌توان این گزارش را  قطعی دانست.

 

به گزارش گازته دامگا، پرسپولیس، قهرمان لیگ ایران مهمترین باشگاهی است که خواهان به خدمت گرفتن وحید امیری است. پرسپولیسی‌ها که از تمایل ترابزون‌اسپور به واگذاری امیری خبر دارند خواهان بازگشت او به این باشگاه هستند.

 

اما بر اساس گزارش این وبسایت ترکیه‌ای، سپاهان، تراکتورسازی که اخیراً مصطفی دنیزلی ترک را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده و رقیب بزرگ پرسپولیس، استقلال با سرمربی جدیدش استراماچونی ایتالیایی هم قصد دارند برای جذب امیری تلاش کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها