کد خبر : 20233

2 لژیونر در آستانه بازگشت به پرسپولیس

2 لژیونر در آستانه بازگشت به پرسپولیس

علی علیپور دیروز با انتشار یک عکس در صفحه شخصی اش نقش یک خبرگزاری مهم را بازی کرد و کنار جنجال سیدحسین حسینی همه هواداران پرسپولیس را به بازگشت وحید امیری و صادق محرمی امیدوارکرد.

به گزارش خبرورزشی، سوژه اصلی دیروز فوتبال کشورمان استوری علی علیپور مهاجم پرسپولیس بود. همان‌طور که لابد مشاهده کرده اید گلزن اول سرخپوشان کنار وحید امیری، صادق محرمی، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و سیدحسین حسینی گلر استقلال عکسی به یادگار گرفته بودند. علیپور ضمن به اشتراک گذاشتن این عکس بالای سر دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال هم دو قلب قرمز و استیکر بمب گذاشته بود که همه تصور کردند منظورش پرسپولیسی شدن سیدحسین حسینی است. 

علیپور این استوری را به سرعت پاک کرد و به خبرورزشی هم گفت این کار فقط یک شوخی با سیدحسین حسینی دوست صمیمی اش در اردوی تیم ملی بوده، اما این همه ماجرا نبود. اگر دوستان دقت کرده باشند در عکس دسته‌جمعی ۴ ملی‌پوش فعلی پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، علی علیپور و ترابی ایستاده‌اند که کنارشان صادق محرمی و وحید امیری دو ملی‌پوش سابق این تیم هم دیده می‌شوند. 

چرا در اردوی تیم ملی ۴ پرسپولیسی کنار وحید امیری و صادق محرمی عکس یادگاری انداخته‌اند؟ همه می‌دانیم وحید امیری و صادق محرمی فصلی ناامید‌کننده را در سوپرلیگ ترکیه و لیگ کرواسی پشت سر گذاشتند. اولی در ترابوزان اسپور شروع بدی نداشت، اما به مرور به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شد و نتوانست درخشش خود در جام جهانی را تکرار کند. اخباری هم منتشر شد که این باشگاه ترک، وحید امیری را در لیست خروج قرار داده و امیدوار است تیمی برای قرض دادن او پیدا کرده یا اینکه قرارداد ملی‌پوش ایرانی خود را فسخ کند. وحید امیری در دو بازی اخیر تیم ملی برابر سوریه و کره‌جنوبی هم نشانه‌هایی از افت محسوس خود را بروز داد تا همه متوجه شوند او با آن ستاره ایران در بازی با اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ زمین تا آسمان فرق کرده است. زمزمه‌هایی هم شنیده شد که احتمال دارد وحید امیری به پرسپولیس بازگردد. هواداران این تیم هم نظر منفی نسبت به این هافبک چپ‌پا ندارند. 

صادق محرمی هم که با هزار امید و آرزو به دیناموزاگرب رفت نتوانست در کرواسی موفق نشان دهد و فصل کابوس‌واری را سپری کرد. او هم به سرنوشت علی کریمی (هافبک استقلال تهران) دچار شد و حتی شنیده می‌شود شاید مثل او به لوکوموتیو زاگرب قرض داده شود. خود صادق محرمی، اما دوست دارد به پرسپولیس برگردد. پدیده پشیمان پرسپولیس چندی پیش و قبل از فینال جام‌حذفی سر تمرینات این تیم هم حاضر شده و گپ و گفتی با برانکو ایوانکوویچ داشت. 

با توجه به عملکرد متوسط مهدی شیری به طور قطع و یقین پرسپولیس و هوادارانش از بازگشت صادق محرمی استقبال خواهند کرد. علی علیپور دیروز با انتشار یک عکس در صفحه شخصی اش نقش یک خبرگزاری مهم را بازی کرد و کنار جنجال سیدحسین حسینی همه هواداران پرسپولیس را به بازگشت وحید امیری و صادق محرمی امیدوارکرد. دو ستاره‌ای که نقشی اساسی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم داشتند و می‌توانند در صورت بازگشت خیال هواداران این تیم را برای لیگ نوزدهم راحت کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها