کد خبر : 20190

کریم باقری سرمربی جدید پرسپولیس؟

کریم باقری سرمربی جدید پرسپولیس؟

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کسانی که درباره قهرمانی این تیم مسائلی را مطرح می‌کنند باید سند ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، کریم باقری در گفت‌وگویی درباره روند قهرمانی پرسپولیس در دو جام در فصل گذشته به صحبت پرداخت. او در این گفت‌وگو به سختی‌های پیش روی کادر فنی و بازیکنان اشاره کرد و عنوان کرد کسانی که درباره قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کنند باید سند ارائه کنند.

 

* پس از فصل سختی که سپری کردید با تمام مشکلاتی که وجود داشت در نهایت در دو جام به قهرمانی رسیدید و نایب قهرمان آسیا شدید. ابتدا درباره فصل صحبت کنید.

 

شرایط سختی داشتیم اما در انتهای فصل همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. روی هم رفته تلاش زیادی را انجام دادیم تا بتوانیم در جام حذفی و لیگ برتر به قهرمانی برسیم. مجموعه تیم طی چند سال اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و سه قهرمانی پیاپی را به دست آوردیم. همه اینها نشان دهنده این است که تیم در چند سال اخیر واقعاً زحمت کشیده است و همه بازیکنان و کادر فنی از جان و دل برای تیم تلاش کردند. ثبات مدیریت، کادر فنی و بازیکنان نقش‌های زیادی در روند موفقیت تیم داشت. واقعاً خوشحال هستیم که در پایان فصل با قهرمانی جواب زحماتمان را گرفتیم.

 

* در اواخر فصل، حرف و حدیث‌های زیادی درباره قهرمانی پرسپولیس مطرح شد، حتی امیر قلعه‌نویی از مهندسی لیگ سخن گفته بود. نظر شما راجع به این اظهارات چیست؟

 

این صحبت‌ها همیشه وجود دارد. تیم‌های رقیب همیشه این گونه صحبت‌ها را مطرح می‌کنند اما همه این را می‌دانند که در نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود و ما هم با توجه به اینکه بازی‌های فشرده‌ای را انجام می‌دادیم کارمان بسیار سخت بود اما در مجموع فکر می‌کنم که سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو جام به هوادارانمان هدیه کردیم. درست است که برخی حرف‌هایی می‌زنند اما ما توجهی به آنها نداشتیم و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم خودمان بود.

 

* به راستی آیا جریانی خارج از فوتبال به پرسپولیس برای قهرمانی کمک کرد؟

 

برخی از دوستان این گونه حرف‌ها را مطرح کردند اما هر کسی که حرف می‌زند باید صحبت‌های خود را به اثبات برساند. اگر قرار بر صحبت کردن باشد همه می‌توانند صحبت کنند. اگر کسی فرد دیگری را متهم کند باید برای حرف‌هایش دلیل و مدرک داشته باشد. کسانی که می‌گفتند از جایی به پرسپولیس کمک شده است باید اسناد و مدارک آن را ارائه دهند. اگر برخی می‌گویند که داوری‌ها به ما کمک کرده که باید در این رابطه بگویم اشتباه‌های داوری برای همه تیم‌هاست.

 

* بعد از دو قهرمانی حالا همه هواداران انتظار دارند که روند خوبتان ادامه داشته باشد. آیا فکر می‌کنید در فصل آینده هم پرسپولیس با قدرت در لیگ ظاهر خواهد شد؟

 

هواداران شرایط تیم را بهتر می‌دانند. در حال حاضر که هیچ چیزی مشخص نیست. متاسفانه مشکلاتی وجود دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد، آیا برانکو ایوانکوویچ بازمی‌گردد یا خیر. اگر بازگردد که طبق روال سابق کار را ادامه می‌دهیم و اگر برنگردد باشگاه باید تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

 

* البته باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام داده که برانکو را حفظ کند، نظر شما در این رابطه چیست؟

 

من خودم را درگیر باشگاه نمی‌کنم چون در حیطه وظایف من نیست. باید ببینیم که آیا باشگاه می‌تواند به تعهدات خود عمل کند یا خیر؟

 

* آیا حاشیه‌های رخ داده در روزهای اخیر، در آینده پرسپولیس و روند این تیم در فصل بعد تاثیرگذار خواهد بود؟

 

باشگاه در حال حاضر تمام تمرکزش روی این است که مطالبات برانکو را فراهم کرده و به او پرداخت کند اما همه می‌دانند که بازیکنان هم طلبکار هستند و هنوز مطالباتشان پرداخت نشده است. اگر اتفاق خوبی رخ ندهد تیم دچار مشکل خواهد شد. در ابتدای فصل تهیه منابع مالی و پرداخت پول به بازیکنان کار سختی است اما من امیدوارم که باشگاه هر چه سریع‌تر این روند را طی کند و مشکلات تمام شود.

 

* شما فصل آینده هم در پرسپولیس فعالیت خواهید کرد؟

 

من با پرسپولیس قرارداد دارم اما هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی رخ خواهد داد. فعلاً تمام تمرکز باشگاه روی این است که برانکو را حفظ کند. بعد هم بقیه مسائل قابل حل است.

 

* اگر برانکو به هر دلیلی نماند و باشگاه نیز از شما بخواهد سرمربیگری پرسپولیس را قبول کنید، آیا آن را می‌پذیرید؟

 

پیشنهاد سرمربیگری کجا بود! من را چه به سرمربیگری پرسپولیس.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها